داکرومت به عنوان مواد ضد زنگ نیز شناخته می شود. در واقع هدف از تولید مواد داکرومت، ایجاد پوششی مناسب برای مواد فلزی است که بتوانند سطح استحکام و مقاومت قطعات فلزی را نسبت به رطوبت و شرایط محیطی افزایش دهند. معمولاً از یک سیلر با خاصیت سیلیکات سدیم جهت محافظت از قطعات فلزی استفاده می شود. البته دارای خاصیت ضد خوردگی و روان کاری قطعات در ساخت تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی می شود. به طور کلی اجرای آبکاری داکرومت قطعات فلزی، باعث افزایش طول عمر آنها می شود. فروش داکرومت از طریق سایت انجام می گیرد.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار با تهیۀ مواد داکرومت و همچنین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته توانسته اند موفق به ارائه خدمات پوشش دهی قطعات فلزی گردند.

مزایای آبکاری داکرومت قطعات فلزی 

همانطور که می دانید قطعات فلزی دوام بالایی در برابر نفوذ رطوبت و آب ندارند. به همین دلیل اجرای پوشش و آبکاری داکرومت فلزات می تواند راهکار مناسبی برای جلوگیری از زنگ زدگی قطعات فلزی باشد.

جهت انجام پوشش دهی داکرومت ، از روش های مختلفی استفاده می شود که ارتباط مستقیم با ابعاد قطعات فلزی دارد. برای مثال روش دیپ اسپین برای آبکاری قطعات ریز فلزی مناسب می باشد چون قطعات فلزی داخل یک سبد قرار گرفته می شود و سپس درون مواد داکرومت غوطه ور می شود و پس از انجام آبکاری، جهت گرفتن مواد اضافی از قطعات آبکاری، از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می شود که با چرخش قطعات حول یک محور، مواد اضافی از قطعات برداشته می شود.

در نهایت قطعات آبکاری شدۀ داکرومت تقریباً به مدت 15 دقیقه داخل کوره با دمای 315 درجه سانتی گراد قرار گرفته می شوند. به طور کلی مراحل اجرای پوشش داکرومت پیچ و مهره و دیگر قطعات فلزی تعریف شده می باشد و تحت نظارت افراد متخصص و با تجربه انجام می گیرد.

برای سفارش پوشش دهی قطعات فلزی با مواد داکرومات و  خرید لاک رزوه  می توانید از تجربیات مجموعۀ پوشش پارس با قیمت مناسب و حجم بالا استفاده نمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()