تابلو از مهمترین وسایلی است که جهت تزئین در نمای دکوراسیون بر روی دیوار قرار گرفته می شود. با گذشت زمان بر تنوع سبک های طراحی و ساخت تابلوهای دیواری افزوده اند و شاهد  فروش تابلو در طرح های متنوع و زیبا می باشیم. نکات متعددی در خصوص انتخاب و نصب تابلو بر روی دیوار وجود دارد که رعایت نمودن آنها می تواند زیبایی دکوراسیون را دو چندان نماید. در ادامۀ مباحث بیشتر در رابطه با نکات مهم انتخاب تابلو خواهیم پرداخت، اگر نیازمند به راهنمایی تخصصی هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فروشگاه دکور آفیس یکی دیگر از فروشندگان مطرح در حوزۀ پخش تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی در تهران می باشد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار توانسته موفق به عرضۀ انواع تابلو در ابعاد و طرح های متفاوت گردد. افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند تابلوی مورد پسند خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

خرید تابلو برای اتاق پذیرایی

جهت خرید تابلو منظره و... برای اتاق پذیرایی باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید که می تواند مرتبط به سایز و طرح آن باشد. به عبارتی ابعاد دیوار از نظر طول و ارتفاع آن تا سقف و علاوه بر آن رنگ دیوار از موارد مهم هستند که نقش اساسی در انتخاب تابلو خواهد داشت. معمولاً متناسب با دیوارهایی با ابعاد کوچک، خرید تابلو در سایز کوچک می تواند زیباتر باشد و بیشتر در نمای دکوراسیون جلوه داشته باشد.

معمولاً نصب تابلو در ابعاد بزرگ در نمای دکوراسیون پذیرایی بسیار چشمگیر و جذاب خواهد بود. انتخاب جنس تابلو نیز سلیقه ای می باشد که البته در جایگاه خود، تأثیر مستقیم بر جلوۀ دکوراسیون خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس توانسته اند امکان سفارش اینترنتی انواع تابلو و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی موجود در فروشگاه را برای مشتریان فراهم نماید و در مدت زمان کوتاه، محصولات را درب محل مورد نظر تحویل دهند.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()