کیسه جاروبرقی مهمترین اجزای این دستگاه به شمار می آید چون محل نگهداری آشغال مکش شده می باشد. به طور کلی کیسه های جاروبرقی در دو دسته بندی اصلی دائم و یکبار مصرف طراحی و تولید می شوند. هنگام خرید کیسه جاروبرقی باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید چون نقش بسزایی بر روی طول عمر دستگاه خواهد داشت. چرا که محل قرارگیری پاکت جاروبرقی در کنار قسمت موتور جارو می باشد. بنابراین بی کیفیت بودن کیسه جاروبرقی می تواند بر روی موتور فشار وارد کند و باعث کاهش عملکرد سیستم موتور جاروبرقی می شود.

با توجه به اینکه اکثر مدل های کیسه جاروبرقی ها به صورت یکبار مصرف طراحی شده است. بدین ترتیب با هر بار پُر شدن، نیاز به تعویض و خرید پاکت جاروبرقی خواهید داشت. لذا جهت انتخاب و خرید این محصول، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه همتا داشته باشید. این مجموعه فعالیت خود را در زمینۀ تهیه و توزیع کیسه های جاربرقی دائمی و یکبار مصرف آغاز نموده و همچنان با تأمین برندهای معتبر، بهترین محصولات را در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهد.

آشنایی با ویژگی های انواع کیسه جاروبرقی

با توجه به مطالب مذکور، فروش کیسه جاروبرقی در دو دسته بندی اصلی یکبار مصرف و دائمی صورت می گیرد. هر کدام از این دسته بندی ها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشند و فردی که قصد تهیۀ پاکت جاروبرقی دارد، باید به این نکات مهم توجه داشته باشد، تا بتوانید کیسه جاروبرقی استاندارد و با کیفیت تهیه نمائید.

کیسه جاروبرقی دائمی دارای قابلیت استفاده مجدد می باشد و امکان شستشوی آن وجود دارد و برای تعداد دفعات زیادی می توان از آن بهره برد. معمولاً جنس کیسه های دائمی از پارچه های می باشد که این مسئله امکان نفوذ گرد و غبار را از داخل جاروبرقی به داخل دستگاه بیشتر می کند. این در حالی است که کیسه جاروبرقی یکبار مصرف یا موقت پس از پُر شدن، نیاز به تعویض دارد.

برای سفارش خرید انواع کیسه جاروبرقی با قیمت ارزان مانند خرید پاکت جارو برقی کن وود می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی همتا داشته باشید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()