ماسک پزشکی از جمله ماسک های رایج در بازار محسوب می شود. در واقع کلیۀ کادر درمان جهت جلوگیری از انتشار بیماری های عفونی و ویروسی، هنگام معاینۀ بیماران از ماسک های پزشکی سه لایه استفاده می کنند. اجزای تشکیل دهندۀ ماسک سه لایه بدین شکل است که می توان به دو لایه خارجی از جنس پارچه بی بافت اسپان باند و لایه میانی ملت بلون اشاره نمود. این نوع ماسک پزشکی به دلیل جنسی که لایه های تشکیل دهندۀ آن دارد، مانع از عبور ذرات معلق در هوا به داخل دهان و بینی فرد می شود. بنابراین به کلیۀ افرادی که با بیماران ویروسی و عفونی روبرو هستند، توصیه می شود خرید ماسک پزشکی را در نوع سه لایه انجام داده و از ماسک پزشکی استفاده نمایند.

فروشگاه همتا یکی دیگر از مجموعه های عرضه کنندۀ ماسک های پزشکی در تهران می باشد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار، توانسته امکان خرید ماسک سه لایه پزشکی را به صورت بسته بندی 50 تایی برای مشتریان فراهم نماید.

فروش ماسک سه لایه ارزان

تنوع ماسک های پزشکی بسیار است و این مسئله موحب شده تا کادر درمان متناسب با موقعیت های مختلف پزشکی، مناسب ترین نوع ماسک را تهیه نموده و از آن جهت جلوگیری از نفوذ میکروب به داخل دهان و بینی استفاده نمایند. قیمت ماسک پزشکی به جنس و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ ماسک بستگی دارد. از این رو متناسب با کیفیتی که ماسک های پزشکی دارد، امکان خرید ماسک سه لایه ارزان برای عموم افراد و کادر درمان وجود دارد. با توجه به کاربرد گستردۀ ماسک های پزشکی، امکان تهیۀ این نوع ماسک برای افرادی که مبتلا به سرماخوردگی و یا بیماری های عفونی و ویروسی هستند، راحت می باشد.

البته برخی از افراد جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل ریه ها نیز می توانند از مزایای ماسک سه لایه استفاده نمایند. نظافت ساختمان، نجاران و دیگر مشاغل می توانند با خرید ماسک پزشکی سلامت خود را حفظ کنند.

جهت خرید ماسک سه لایه پزشکی با قیمت ارزان تر از بازار می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی همتا اقدام نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()