ساخت سوئیچ پورشه نیازمند به افراد متخصص و دستگاه های پیشرفته دارد. کمپانی پورشه در کشور آلمان تأسیس شده است و طی سال ها فعالیت مداوم شبانه روزی توانسته اند موفق به ساخت پورشه ماکان، پورشه کاین، پورشه باکستر و ... گردند و به بازار جهان عرضه نمایند. در حال حاضر برخی از افراد در داخل ایران نیز دارای خودروهای پورشه هستند. ساخت سوئیچ پورشه و یا ساخت ریموت خودروهای پورشه از جمله خدماتی هستند که دارندگان این خودروی برند، ممکن است نیاز به دریافت خدمات ساخت سوئیچ پورشه داشته باشند.

چندین سال از خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی می گذرد و این مجموعه با تهیۀ دستگاه های کاملاً پیشرفته و نیروی انسانی مجرب و متعهد، توانسته اند امکانات لازم جهت ارائه خدمات ساخت سوئیچ و ریموت پورشه باکستر، کیمن، کاین و غیره را در کنار دیگر برندهای مطرح فراهم آورند.

تعداد طرفداران خودروهای پورشه در ایران بسیار است. به همین دلیل ارائه خدمات ساخت ریموت پورشه و یا ساخت سوئیچ پورشه با رعایت نکات امنیتی ضرورت دارد.

ساخت فوری سوئیچ و ریموت پورشه

ممکن است دارندگان خودروهای پورشه حین سفر با مشکلاتی برای سوئیچ و ریموت روبرو شوند. در این صورت هر چه سریعتر نیاز به دریافت خدمات ساخت فوری سوئیچ پورشه و یا تعمیرات و ساخت ریموت پورشه داشته باشند. در این صورت بتوانند در مدت زمان کوتاه، اتومبیل خود را روشن نموده و مجدداً از آن استفاده نمایند.

سوئیچ و ریموت پورشه تایکان توربو بر اساس فناوری روز دنیا کددهی و برنامه ریزی شده اند، تا بدین وسیله بتوانند سطح امنیت خودرو را بهبود ببخشند. این خودروی پورشه دارای قدرت موتوری قوی است و در مدت زمان تنها 9.6 ثانیه دارای شتاب 200 کیلومتر در ساعت می باشد و از عملکرد سریع برخوردار می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و مدت زمان ارائه خدمات ساخت ریموت پورشه و دیگر خودروهای لوکس وارداتی می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()