از ویژگی های تردمیل باشگاهی و تفاوت با نوع خانگی آن چه می دانید؟

قدرت و توان تردمیل باشگاهی، بیشتر است. اگر بتوان شیب برقی دستگاه را تنظیم کرد، امکان انجام تمرینات گوناگون با آن وجود دارد (البته اگر دستگاه از شیب برقی که قابل تنظیم است برخوردار باشد). ضربه گیرهای این تردمیل، قدرتمندتر هستند و میزان تحمل این دستگاه بالا است؛ بنابراین ساختار آن از استحکام بیشتری برخوردار است و کسانی که دارای وزن سنگین تری هستند هم می توانند برای انجام تمرینات ورزشی از این نوع تردمیل استفاده کنند. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت انجام دهید.

ویژگی برخورداری از برنامه های مخصوص ورزش در این نوع تردمیل مانند سایر تردمیل ها است که باید در حین ورزش از آنها تبعیت کرد تا به هدف نهایی در ورزش رسید. همانطور که تردمیل های خانگی دارای انواع مختلف با امکانات گوناگون هستند، تردمیل باشگاهی نیز اینچنین است. به عنوان مثال، برخی مدل های این تردمیل  از امکاناتی مثل پخش موسیقی برخوردار هستند تا کاربر در هنگام ورزش کردن از آن بهره ببرد و کمتر گذشت زمان را احساس کند. خرید تردمیل خانگی را با بهترین قیمت انجام دهید.

موتور تردمیل باشگاهی نسبت به تردمیل خانگی قدرتمندتر است؛ بنابراین می توان مدت زمان راه رفتن و یا دویدن روی آن را بیشتر از تردمیل خانگی در نظر گرفت. نگران خراب شدن و یا مشکل پیدا کردن دستگاه هم نباشید؛ به دلیل ماهیت و ساختار این دستگاه جای نگرانی نیست. از این وسیله می توان تا 16 ساعت در طی روز هم به صورت مداوم استفاده کرد. ویژگی های مفید تردمیل باشگاهی از جمله موتور توانمند و استحکام بالا سبب شده است که عمر مفید این دستگاه، طولانی شود. ورزش کردن همواره برای ارتقای سلامت توصیه می شود؛ به دلیل اینکه علاوه بر کمک به دستیابی به اندام متناسب، سلامتی را حفظ خواهد کرد. بنابراین ابزارها و تجهیزات مرتبط با ورزش کردن نیز حائز اهمیت خواهد بود. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()