انتخاب و خرید تردمیل خانگی نسبت به تردمیل خارجی به دلایل بسیاری رخ می دهد. نبود امکانات برای ورزش کردن در محیط آزاد، آلودگی های صوتی و آلودگی هوا، نبود زمان مناسب و بسیاری از دلایل دیگری که شما بر اساس آن تردمیل خانگی را به جای تردمیل باشگاهی انتخاب کرده اید.

آنچه که در   خرید تردمیل خانگی اهمیت دارد، شناخت تردمیل، دلیل استفاده از آن و میزان هزینه ای است که برای تردمیل باید پرداخت کنید. در این مقاله به این موارد مهم اشاره می کنیم و بهترین نکاتی که باید برای خرید تردمیل خانگی رعایت کنید را با هم مرور می کنیم.

فروشگاه تردمیل کو از جمله فروشگاه هایی است که بهترین تردمیل های خانگی را در مدل های مختلف با قیمت های متفاوت عرضه می کند. شما می توانید با توجه به بودجه و نیازی که دارید از این فروشگاه خرید تردمیل خود را انجام دهید.

چرا تردمیل خانگی گزینه مناسبی است

تردمیل خانگی با توجه به استفاده در خانه از بسیاری از حوادث و اتفاقاتی که برای شما و تردمیل می تواند رخ دهد، دور است. ورزش کردن در محیط خانه به شما این امکان را می دهد که هر زمانی که مناسب دانستید، از تردمیل خود استفاده کنید.

همچنین محیط خانه به دور از آلودگی هایی مانند آلودگی های صوتی و هوایی است. درنتیجه در شهرهای شلوغی مانند تهران، بهترین گزینه برای ورزش کردن محسوب می شود.

لازم به ذکر است که میزان هزینه ای که برای تردمیل های خانگی باید پرداخت کنید، نسبت به تردمیل های باشگاهی کمتر است. دلیل آن نیز قابلیت هایی است که تردمیل های خانگی نسبت به تردمیل های باشگاهی کمتر دارند. خرید تردمیل از هایپرجیم بهترین خرید برایتان خواهد بود. 

این نوع تردمیل ها میزان هزینه و قیمت کمتری که نسبت به تردمیل های باشگاهی دارند. نوع کارکرد آن ها ساده تر است و با توجه به ابعاد از فضای کمتری در منزل استفاده می‎کنند. اگرچه در میان تردمیل خانگی نیز وجود برخی قابلیت ها مانند دستی یا برقی بودن، سبب افزایش قیمت آن ها می شود.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()