ساخت ریموت ولوو XC90 توسط مرکز تخصصی تهران کار کی بر روی ریموت کنترل اورجینال انجام می گیرد. البته این مسئله در رابطه با ساخت سوئیچ ولوو XC90 نیز اتفاق می افتد. سیستم نرم افزاری خودروهای ولوو بسیار پیچیده می باشد و به همین دلیل به دارندگان این خودرو، توصیه می شود نسبت به نگهداری سوئیچ و ریموت خودرو کوشا باشند. حال در صورت مفقودی و یا آسیب دیدگی ریموت ولوو، می توانید با کارشناسان مرکز تهران سوئیچ تماس حاصل فرمائید و از خدمات ساخت ریموت ولوو XC90 استفاده نمائید.

ساخت ریموت اورجینال ولوو XC90

با توجه به سیستم امنیتی که برای قطعات سوئیچ و ریموت ولوو XC90 تعریف شده است، جهت سفارش ساخت سوئیچ اورجینال ولوو XC90 باید به مراکز معتبر مراجعه نمائید چون تعداد سوئیچ و ریموت های اورجینال در داخل کشور محدود می باشد.

عدم استفاده از سوئیچ و ریموت غیر اصل می تواند عاملی برای نفوذپذیری به سیستم امنیتی خودرو گردد و احتمال سرقت خودرو را بیشتر می کند. با مراجعه به مراکز معتبر، تمام فرآیند تراش تیغه و ساخت ریموت ولوو XC90 با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می پذیرد و منطبق با تعریف سیستم کددهی ریموت، پروسۀ برش تیغه سوئیچ و ریموت های خودرو انجام می گیرد.

از مهمترین ویژگی های روند ساخت ریموت ولوو XC90 ، می توان به آنلاین بودن سیستم کددهی با سرور اصلی کمپانی اشاره نمود. در واقع به صورت آفلاین، امکان ساخت سوئیچ ولوو XC90 وجود ندارد. عمدتاً مدت زمان ساخت ریموت اورجینال ولوو XC90 ، حداقل برابر نیم ساعت می باشد. البته این زمان مربوط به بهترین شرایط و کانکت کامل دستگاه ها با سرور اصلی و وضعیت اینترنت می باشد.

قیمت ساخت ریموت ولوو XC90 متفاوت از قیمت خدمات ساخت سوئیچ ولوو XC90 صورت می گیرد. در صورت وجود هر گونه پرسش در خصوص نحوۀ سفارش اینترنتی ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس می توانید با کارشناسان مجرب مجموعۀ تهران کار کی تماس بگیرید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()