ساخت سوئیچ هیوندا کا ساده ای نیست و نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد و اینکه افرادی که بررسی پروگرام سویئچ و ریموت را انجام می دهند، باید نسبت به سیستم کددهی سوئیچ و ریموت خودروهای هیوندا آشنایی کامل داشته باشند. تنوع خودروهای هیوندا بسیار است و این مسئله موجب شده تا جهت سفارشات تعمیرات، حدف کددهی های ریموت و سوئیچ های مفقودی و ساخت سوئیچ خودروهای هیوندا به مراکز معتبر مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی مجهز به سیستم های پیشرفته هستند که قادر به کددهی جدید و ارائه خدمات ساخت ریموت هیوندا  با رعایت سیستم امنیتی تعریف شده برای خودرو می باشند.

مرکز تخصصی تهران کار کی از جمله مجموعه های معتبری است که در حوزۀ تعمیرات و ساخت انواع سوئیچ و ریموت خودروهای برند لوکس همچون پورشه، بی ام و، هیوندا، بنز و ... در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار داخل، توانسته مجموعۀ خود را به دستگاه و ابزارآلات پیشرفته تمام اتوماتیک مجهز سازد. بدین وسیله بتوانند در مدت زمان کوتاهی پاسخگوی سفارشات ساخت ریموت هیوندا ، کددهی جدید ریموت های هیوندا و فرآیند حذف ریموت و سوئیچ را انجام دهند.

تراش تیغه و ساخت انواع سوئیچ و ریموت خودروهای هیوندا

تنوع مدل های خودروی هیوندا بسیار است و به دلیل کیفیت بالایی که محصولات این کمپانی دارد، خیلی از افراد مالک خودروهای هیوندا جنسیس، هیوندا سوناتا، توسان، آزرا و غیره هستند. بدین ترتیب سیستم ساخت ریموت هیوندا جنسیس متفاوت از سیستم کددهی و ساخت هیوندا سانتافه انجام می گیرد. کمپانی های سازندۀ خودرو بر اساس مدل های جدید خودرو، از سیستم تمام اتوماتیک جهت پروگرام دهی و کیلس ریموت هیوندا استفاده می نمایند.

در این صورت قیمت خدمات ساخت سوئیچ هیوندا با مدل های متفاوت، متغیر است. خودروی آزرا به عنوان یکی از خودروهای محبوب کمپانی هیوندا محسوب می شود و تا سال 2010 سوئیچ این خودرو به صورت کلید کددار و ریموت آن نیز به حالت یک ریموت با 4 دکمه به بازار عرضه شد. هنگام تعریف و ساخت ریموت هیوندا آزرا باید این نکات مهم در نظر گرفته شود.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()