استفاده از تردمیل چه نکاتی را می طلبد؟

برای استفاده از انواع تردمیل باید به نکاتی توجه کنید که عمر دستگاه شما را افزایش دهد و تا حد ممکن شما را از نیاز تعمیر دستگاه دور نگه دارد. چنین نکاتی عمدتاً مربوط به نحوه استفاده شما از دستگاه می شود.

 استفاده از تردمیل برای ورزش کردن در منزل یا باشگاه های ورزشی، بسیار ارزشمند و مفید محسوب می شود؛ اما نکات مهم استفاده از آن را باید از قبل مطلع باشید تا سلامتی شما و دستگاه در کنار یکدیگر حفظ شود. برخی از این نکات مهم در زیر شرح داده شده است:

مدت زمان استفاده

تردمیل ها به دلیل برقی بودن و پیچیدگی های ساختاری که از نظر یک وسیله ورزشی دارند، مدت زمان استفاده از آن ها نیز باید مشخص باشد. به طور کلی مدت زمانی که شما می توانید از تردمیل به طور مداوم استفاده کنید، بر روی دستگاه یا دفترچه راهنمای آن ثبت شده است.

 اما دلیل توجه به این نکته این است که استفاده طولانی مدت به طور مثال در یک روز آسیب جدی به تردمیل وارد می کند. درنتیجه برای استفاده از تردمیل باید مدت زمان مشخصی را در نظر بگیرید که هم نیاز ورزشی شما را پوشش دهد و هم آسیبی به دستگاه وارد نشود.

 البته باید در اینجا به این نکته اشاره کرد که تردمیل های باشگاهی به دلیل ساختاری که دارند از مدت زمان بیشتری برای استفاده نیز بهره می برند.

وزن متحمل

میزان وزنی که هر تردمیل برای استفاده می تواند تحمل کند، متفاوت است. این میزان وزن نیز روی دستگاه یا درون دفترچه راهنما آن ثبت شده است. درصورتی که از وزن بیشتری نسبت به وزن متحمل دستگاه، استفاده شود، دستگاه آسیب جدی می بیند. فروش تردمیل باشگاهی را از سایت با بهترین کیفیت انجام دهید.

 به طور کلی تردمیل هایی که در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، وزن های بسیار سنگینی را نیز پوشش می دهند و نگرانی در این خصوص وجود ندارد. هرچند این تردمیل ها نیز دارای محدودیت وزنی هستند.

 اما تردمیل هایی که در منزل و به صورت خانگی مورد استفاده قرار می گیرند، از وزن متحمل کمتری برخوردار هستند. بدون شک استفاده از این تردمیل، فراتر از وزن متحملشان سبب خرابی موتور تردمیل می شود و صدمات جبران ناپذیری را به تردمیل وارد می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()