برندهای معروف تردمیل

یکی از موارد مهمی که در خرید  انواع تردمیل باید به آن توجه داشته باشید، برند تردمیل است. در همین راستا می توان گفت، شرکت سازنده یک محصول اطلاعات زیادی مانند، رضایت خریدار، کیفیت و... به ما می دهد. با توجه به این موضوع لازم است که قبل از خرید این وسیله اطلاعات درستی راجع به این محصول داشته باشید که در طولانی از تردمیل استفاده کنید.

در ادامه با توجه به مواردی که به آن اشاره شد، به بررسی بیشتر برندهای معروف تردمیل در بازار میپردازیم.

تردمیل توربو فیتنس  Turbo Fitness

توربو فیتنس یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است. این محصول در کشور تایوان ساخته شد و در توانست در مدت زمان کمی نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. در ادامه به این موضوع توجه داشته باشید که این برند تردمیل های خود را برای مصارف خانگی و باشگاهی ارائه می دهد.

موارد مهمی که باید به آن توجه کنید، قدرت زیاد موتور این تردمیل است. بهتر است برای استفاده خانگی تردمیلی را انتخاب کنید که قدرت موتور مناسبی داشته باشد و به شما آسیب وارد نکند.

تردمیل اسپرتک  Sportec

این تردمیل ظاهری زیبا و موتور بسیار پرقدرت دارد، با توجه به این موضوع می توان گفت، یکی از مهمترین ویژگی های این برند، خدمات پس از فروش آن است. اگر به دنبال وسیله ورزشی هستید که مدت طولانی از آن استفاده کنید، اسپرتک مورد بسیار مناسبی برای شما است.

قیمت این تردمیل تایوانی بسیار مناسب است و از آن در خانه یا باشگاه میتوانید استفاده کنید.

تردمیل بی اچ فیتنسBH Fitness

بی اچ فیتنس یکی از بهترین برندهای تردمیل در اسپانیا است. در همین راستا می توان گفت، این وسیله موتور پر قدرتی دارد که دو سال گارانتی برای آن در نظر گرفته شده است. توجه کنید، قیمت خرید تردمیل باشگاهی با توجه به امکانات و قدرت موتور آن بسیار مناسب است.

اگر به دنبال تردمیل پرقدرت هستید، بی اچ فیتنس گزینه مناسبی برای شما است.

تردمیل استرانگEastrong

این محصول با توجه به قیمتی که دارد، بسیار مقاوم است. این تردمیل در بازار ایران بسیار پرطرفدار بوده و مورد مهمی ک باید به آن توجه داشته باشید خدمات پس از فروش این وسیله است که می توانید با خیال راحت از آن برای استفاده خانگی و باشگاهی تهیه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()