امروزه به دلیل افزایش باشگاه های بدنسازی در سراسر دنیا، تجهیزات و دستگاه های مربوط به این رشته نیز با برند ها و در مدل های متفاوتی تولید می شوند. یکی از این تجهیزات، اسکی فضایی باشگاهی نام دارد که  خرید اسکی فضایی باشگاهی بسیار گسترش یافته است. 

این دستگاه در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید شده است و یکی از تجهیزات مورد نیاز در تمامی باشگاه های بدنسازی به شمار می‌ رود.

این وسیله فوق حرفه ای به گونه ای طراحی می شود که در زمان انجام حرکت، فشاری به بدن به خصوص مفاصل وارد نشود. از این رو طرفداران این دستگاه روز به روز در حال افزایش هستند. نام دیگر اسکی فضایی الپتیکال است که برای انجام ورزش های هوازی گزینه ای ایده آل به شمار می‌ رود. در واقع استفاده از این دستگاه، مشابه انجام پیاده روی، کوه نوردی و بالا رفتن از پله ها است.

از این رو دستگاه مورد نظر برای افرادی که قصد انجام طولانی مدت حرکات هوازی با شدت کم را دارند، توصیه می شود. در این مقاله در هایپر جیم قصد داریم در مورد این دستگاه توضیحات مفیدی را ارائه دهیم.

اسکی فضایی باشگاهی چه ویژگی های دارد؟

ویژگی های ظاهری این دستگاه به گونه ای است که در زمان استفاده راحتی ورزشکاران را به ارمغان می آورد. در تولید این وسیله ورزشی از دو پدال استفاده شده است که محل قرارگیری و ایستادن افراد است. برای حفظ تعادل روی اپتیکال، دو دسته ثابت در جلوی آن قرار دارد. خرید اسکی فضایی را از سایت انجام دهید.

پادال ها نیز به دو دسته متحرک متصل هستند که با حرکت پا، باید آنها را به جلو و عقب تکان داد. این دستگاه در دو مدل بدون صندلی و همراه با آن تولید می شود. اسکی فضایی باشگاهی دارای تنظیمات سنجش ضربان قلب، دکمه سرعت، میزان کالری، تعداد قدم و غیره است که با توجه به شرایط ورزشکار تنظیم می‌ شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()