صندلی راک از جمله صندلی های راحتی موجود در بازار می باشد که از گذشته، تا کنون توسط برخی از افراد تهیه شده و استفاده می شود. امروزه تولید کنندگان صندلی راک توانسته اند، این نوع صندلی را در مدل های متنوع طراحی و عرضه نمایند. صندلی راک تاشو، صندلی راک پاف دار و صندلی راک مکانیزمی از جمله انواع سبک طراحی صندلی راک محسوب می شوند. به دلیل راحتی و آرامشی که این نوع صندلی برای افراد به ارمغان می آورد، همچنان افراد زیادی طرفدار  خرید صندلی راک در رنگبندی و طرح های متنوع و با کیفیت می باشند.

فروشگاه بهسازان چوب دارای سابقۀ طولانی در زمینۀ تولید و فروش تجهیزات چوبی در تهران فعالیت می کند. این مجموعه بر حسب نیاز بازار و مشتریان، توانسته اند امکان خرید صندلی راک را برای مشتریان فراهم سازند.

فروش صندلی راک لوکس

مقصود از صندلی راک لوکس، استفاده از چوب های با کیفیت، نقش و نگار جهت طراحی بدنۀ صندلی، نوع امکانات، جنس پارچه رویۀ نشیمنگاه و مواردی از این قبیل می باشد. اکثر افراد علاقه مند به استفاده از صندلی راک هستند چون راحتی و آرامش خاصی به آنها می دهد و می توانند جهت رهایی از دغدغه های روزمره از آن استفاده نمایند.

افراد مختلف می توانند جهت رفاه حال خود از مزایای صندلی راک استفاده نمایند. قدمت ساخت صندلی راک به اوایل قرن 18 میلادی باز می گردد. طراحی صندلی راک بسیار متفاوت می باشد چون بجای پایه های ثابت، دارای پایۀ متحرک به شکل نیم دایره ای می باشد که امکان حرکت گهواره ای را برای این نوع صندلی بوجود می آورد.

جهت خرید مبل اداری و صندلی راک ساده و یا راک مکانیزمی و پاف دار می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ پخش تجهیزات چوبی دکوراسیون منزل می باشند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()