لاستیک هانکوک از محبوبیت بالایی برخوردار است و خیلی از افراد متقاضی خرید انواع تایر تمام فصل هانکوک می باشند. کارخانجات هانکوک در کشور کرۀ جنوبی راه اندازی شده است و از جمله برندهای مشهور در سطح خاورمیانه می باشد. محصولات تایر کمپانی هانکوک از مواد اولیۀ درجه یک و بر اساس استانداردهای بین المللی کنترل کیفی ساخته شده اند.  فروش لاستیک هانکوک با مشخصات فنی و مدل های مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

چندین سال از آغاز فعالیت فروشگاه لاستیک چرخ و یدک در حوزۀ واردات و عرضۀ محصولاتی چون لاستیک و رینگ می گذرد. این مجموعه پس از بررسی تمام جوانب و نیاز بازار، توانسته برندهای معتبر تایر را تأمین نموده و در لیست محصولات فروشگاه با قیمت ارزان و همراه با گارانتی عرضه نمایند.

فروش لاستیک هانکوک در سراسر کشور

با توجه به کیفیت بالای محصولات تایر هانکوک، خیلی از افراد خواستار خرید لاستیک سواری هانکوک، لاستیک شاسی بلند، لاستیک باری و دیگر دسته بندی های این برند معروف می شوند. مراکز فروش لاستیک های خارجی در تهران توانسته اند با تأمین این برند تایر به محصولات خود، امکان خرید تایر هانکوک را برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم نموده اند.

قیمت لاستیک هانکوک بر اساس مدل، تاریخ تولید، کیفیت و قیمت روز ارز مشخص می شود. بنابراین در سطح بازار می توان شاهد عرضۀ این برند تایر با قیمت های متفاوت باشیم. هنگام انتخاب و خرید تایر خودرو، توجه به قیمت لاستیک باید پس از در نظر گرفتن کیفیت تایر مد نظر قرار گرفته شود. توجه به تاریخ تولید تایر ضرورت دارد چون طول عمر تایر از تاریخ تولید برابر با 4 الی 6 سال است که بستگی به برند عرضه شده خواهد داشت.

جهت راهنمایی بیشتر در خصوص انتخاب تایر هانکوک و  خرید لاستیک در برندهای معتبر خارجی و ایرانی، می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک مشورت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()