از انواع جدید ویدئو پروژکتور ها ، ویدئو پروژکتور جیبی ، ویدئو پروژکتور وای فای دار و انواع دیتا پروژکتور ها می باشد. ویدئو پروژکتور ها دارای مشخصات فنی مخصوص به خود هستند که در زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید تا بتوانید نوع مناسب با نیازهایتان را خرید ویدئو پروژکتور را انجام دهید.

فروش اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

ویدئو پروژکتور ها در نیزار کالا تنوع گسترده‌ای دارند و افرادی که می‌خواهند ویدئوپروژکتور مناسبی را تهیه کنند فروشگاه نیزار کالا یک فروشگاه کامل و تخصصی بوده و افراد می‌توانند نوع مناسب از ویدئو پروژکتور را در این فروشگاه بیابند. از انواع ویدئو پروژکتور های بسیار پرطرفدار، پروژکتور های جیبی و ویدئو پروژکتور های وای فای دار هستند که به همین جهت نیزار کالا در مجموعه خود این ویدئو پروژکتور ها را در مدل های متنوع جای داده تا افراد بتوانند از این مرکز معتبر خرید خود را به صورت اینترنتی نیز انجام دهند. فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 در نیزار کالا با کیفیت بسیار عالی انجام می گیرد.

 ویدئو پروژکتور نوعی دستگاه با دریافت داده ها با فرمت های مختلف است که با پردازش آن میتواند پخش تصاویر را بر روی پرده نمایش با بزرگنمایی دلخواه انجام دهد. منابع نوری که در ویدئو پروژکتور ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند شامل دیود لیزری ،سیستم های دیود لیزری_ هیبریدی، لامپ های جیوه ای ،دیود ساطع کننده نور و غیره باشد.

انواع ویدئو پروژکتور ها

ویدئو مروژکتور ها برای موسسه های اموزشی ،سالن های کنفرانس ، مراکز اداری، سازمان ها و غیره بسیار ضروری هستند و با استفاده از آن می توان جلسات را بسیار خوب و باکیفیت برگزار کرد. ویدئو پروژکتور ها در برند ها و مدل های مختلفی به تولید می رسند بنابراین خرید ویدئو پروژکتور بسیار مهم بوده و باید در زمان خرید به برند و نوع آن توجه کافی را داشته باشید و خرید ویدئو پروژکتور با توجه به کارایی آن انجام دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()