لوازم یدکی بیل مکانیکی از متریال مختلف ساخته شده اند و قسمت های مختلف ماشین را تشکیل می دهند. بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشین های راهسازی پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. ماشین آلات بیل مجهز به بیل در ابعاد بزرگ، بازوی مفصلی و اتاق فرمان گردان است که میزان تسلط راننده را نسبت به نوع فعالیتی که انجام می دهد، بیشتر می نماید. با توجه به داشتن بیل بزرگ، با استفاده از بیل، به راحتی می توان عملیات گودبرداری و حفاری زمین را در مدت زمان کوتاه انجام داد. در صورت آسیب دیدگی و نقص فنی بیل، ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی متناسب با مدل اتومبیل داشته باشید.

شرکت پارت یدک راهسازی یکی دیگر از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تأمین تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار، قادر به فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی در مدل و برندهای مختلف می باشند. دارندگان ماشین آلات بیل مکانیکی می توانند جهت تأمین قطعات آسیب دیده به صورت تلفنی و یا اینترنتی موجود بودن و قیمت آنها را استعلام نمائید.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی جهت تخریب ساختمان

بدین ترتیب در فروشگاه های مختلف امکان خرید قطعات با قیمت های مختلف وجود دارد که البته موجود بودن و نایاب بودن قطعات در سطح بازار نیز بر روی قیمت لوازم یدکی مؤثر است. ماشین آلات بیل مکانیکی مجهز به قطعات جانبی هستند که میزان کاربری آن را نسبت به حالت معمول گسترش می دهد. جهت استفاده از بیل مکانیکی برای امور تخریب یک سازه نیاز به نصب پیکور می باشد. پیش از  خرید قطعات بیل مکانیکی ، توصیه می کنیم نسبت معتبر بودن خدمات دهی مجموعۀ مورد نظر اطمینان حاصل نمائید.

برای خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی با برندهای معروف همچون کوماتسو، کاترپیلار و غیره می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()