لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را می توانید از طریق مراکز پخش تجهیزات ماشین آلات سنگین تهیه نمائید. بیل مکانیکی از جمله ماشین آلاتی است که از آن جهت اجرای پروژه های مختلف بهره گرفته می شود. طراحی بیل به نحوی است که مجهز به مفصل بازویی و دکل می باشد و امکان گودبرداری و حفاری زمین را میسر می سازد. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در سطح بازار ضرورت دارد چون در حال حاضر صنایع مختلفی از ماشین آلات بیل کوماتسو استفاده می نمایند.

شرکت پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، ولوو و ... در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. در راستای نیاز بازار و ماشین آلاتی که در بازار مورد استفاده قرار گرفته می شوند، اقدام به واردات و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با قیمت ارزان می نمایند.

تهیۀ قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو

همانطور که میدانید تنوع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو بسیار است چون این ماشین آلات غول پیکر جهت عملکرد ویژه ای که از آن برخوردار هستند، مجهز به انواع قطعات ریز و درشت می باشند. با توجه به اینکه ماشین بیل جهت امور خاکبرداری مورد استفاده قرار گرفته می شوند، قطعات تشکیل دهندۀ آن از مواد اولیۀ مرغوب ساخته می شوند که تحمل فشارهای وارده حین عملیات خاکربرداری، حفاری کانال و تونل، گودبرداری ساختمان را داشته باشند.

زمان  خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ، توجه به مدل ماشین ضرورت دارد چون توسط این شرکت، انواع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری با ظرفیت های مختلف تولید شده و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شناخت قطعات اصل بیل مکانیکی کوماتسو، می توانید از کارشناسان فروش شرکت پارت یدک راهسازی مشورت بگیرید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()