ساک پارچه ای از جمله ساک های پرفروش و پرکاربرد در سراسر جهان محسوب می شود. تا کنون برای خرید به فروشگاه خرید پوشاک و غیره مراجعه نموده اید و فروشنده محصولات خریداری شدۀ شما را همراه با ساک پارچه ای تحویل می دهد. این نوع ساک ها به دلیل ماهیت پارچه ای داشتن از کیفیت بالا برخوردار بوده و قابلیت شستشو و استفادۀ چندین نوبت از آن وجود دارد. امروزه بازار جهانی از تولید ساک های پارچه ای استقبال می کنند چون می توانند با  فروش ساک پارچه ای ، میزان مصرف ساک های نایلونی را که برای محیط زیست بسیار مخاطره آمیز می باشند، کاهش دهند.

شرکت پارچینه نیز با مدیریت هوشمندانه توانسته به عنوان یکی از اولین مجموعه های تولیدی در حوزۀ پارچه های اسپان باند در سطح کشور باشد و بتوانند ساک های پارچه ای در ابعاد و طرح های مختلف تولید نموده و به بازار عرضه نمایند.

تولید ساک پارچه ای دو طرفه

به دلیل دوام بالایی که ساک پارچه ای در امور جابجایی وسایل دارد، خیلی از افراد علاقه مند به خرید این نوع ساک دستی می باشند. تولید کنندگان تلاش نموده اند با تولید ساک پارچه ای دوطرفه بتوانند میزان استحکام این نوع ساک را بهبود ببخشند. به عبارتی ساک دستی پارچه ای دو طرفه مقاومت بالایی برای حمل اجنسا خواهد داشت و تهیۀ آنها صرفۀ اقتصادی برای افراد دارد.

جهت تولید ساک دستی، ابتدا رول پارچه های سوزنی وارد خط تولید می شود و سپس چند سانتی متر از عرض رول تا شده و پرس می شود. بدین وسیله بتوانند روله پارچه را در ابعاد استاندارد و مشخص آماده نموده و متناسب با نیاز مشتریان به صورت چند لایه بر روی یکدیگر پرس می شوند تا ضخامت مورد نظر تولید شود. سپس متناسب با الگوهای از پیش تهیه شده، فرآیند برش الگوها صورت گرفته و سپس تولید ساک پارچه ای به صورت اتوماتیک و مکانیزه انجام می گیرد.

جهت سفارش و اطلاع از قیمت تولید و  فروش کیسه پارچه ای می توانید با دفتر فروش گروه تولیدی پارچینه تماس گرفته و مشورت نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()