لوازم یدکی لودر کاترپیلار اجزای مهم و اساسی آن را تشکیل می دهند. کمپانی کاترپیلار طی سال ها فعالیت مداوم و تخصص فوق العاده ای که در حوزۀ ساخت سازه های مکانیکی و ماشین آلات سنگین دارند، توانسته اند موفق به ساخت انواع ماشین آلات لودر با ظرفیت های مختلف شوند. محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار است و مجموعه های مختلفی جهت اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی از مزایای لودرهای کاترپیلار استفاده می کنند. در صورت بروز صدمات جدی برای ماشین آلات لودر، بهتر است قسمت های مختلف آن را مورد بررسی دقیق و ریز بینانه قرار دهید و سپس از میان دسته بندی های لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری کاترپیلار، لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی کاترپیلار و یا قطعات بکهو لودر کاترپیلار، قطعات مورد نیاز لودر مورد نظر خود را تهیه نمائید. فروش لوازم یدکی لودر کاترپیلار از طریق سایت انجام می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر یکی دیگر از مجموعه های معروف در حوزۀ تأمین و پخش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی همچون لودرهای برند کاترپیلار، کوماتسو و ... فعالیت دارد و قادر به عرضۀ محصولات به سراسر کشور می باشند.

فروش لودرهای چرخ زنجیری کاترپیلار

کاربرد عمدۀ لودرهای چرخ زنجیری کاترپیلار بر روی سطوح غیر هموار می باشد. در اجرای پروژه های عمرانی راهسازی، ساخت و ساز در جاده های خاکی و ناهموار و سنگلاخ، استفاده از لودرهای چرخ لاستیکی می تواند موجب آسیب دیدگی چرخ و قطعات مرتبط با آن گردد. هنگام تأمین لوازم یدکی چرخ زنجیری کاترپیلار، در نظر گرفتن مدل و مشخصه های فنی قطعات ضرورت دارد.

جهت خرید قطعات لودر کاترپیلار، پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبری که در زمینۀ واردات و فروش قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت دارند، مراجعه نمائید. پس از بررسی قسمت های مختلف لوازم یدکی، تلاش کنید از دانش افراد مجرب جهت شناسایی قطعات اورجینال و با کیفیت اطمینان حاصل نمائید.

برای أخذ راهنمایی های بیشتر و تأمین قطعات و لوازم یدکی لودر کاترپیلار می توانید با واحد فروش هیدروسنتر تماس گرفته و با کارشناسان فروش مشورت نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()