فروش اقساطی تیبا 2 بهترین تحقق یافتن به آرزوی خرید اتومبیل می باشد. تیبا 2 یا تیبا هاچ بک مدل آپشن دار خودروی تیبا صندوقدار می باشد. تیبا جزء محصولات کمپانی خودروسازی سایپا می باشد و جزء خودروهای اقساطی سایپا به مشتریان پیشنهاد داده می شود. با توجه به سرمایه گذاری که مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو جهت تأمین اتومبیل های مجموعۀ خود انجام داده اند، قادر به ارائه خدمات فروش اقساطی تیبا 2 و دیگر محصولات مجموعۀ خود گردند.

مجموعۀ آرشا خودرو سال های متوالی است که فعالیت خود را در حوزۀ تأمین و فروش خودروهای داخلی و خارجی آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار، خدمات فروش اقساطی محصولات سایپا، ایران خودرو، کیا، گروه بهمن و ... را به مشتریان ارائه می دهند.

فروش اقساطی تیبا 2 تحویل فوری

امروزه اکثر افرادی که علاقه مند به استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو هستند، بیشتر از شرایط فروش اقساطی تیبا 2 تحویل فوری استقبال می کنند. در گذشته شرایط فروش اقساطی خودرو، چند ماه و یا یک سال طول می کشید تا اتومبیل خریداری شده به خریدار تحویل داده شود و این مسئله توأم با عدم رضایت مشتریان همراه بود ولی با گذشت زمان برخی از تأمین کنندگان خودرو تلاش نمودند با ارائه خدمات فروش اقساطی تحویل فوری، اتومبیل را پس از مدت زمان کوتاهی از عقد قرارداد و دریافت پیش پرداخت، به مشتریان تحویل دهند.

فروش اقساطی تیبا 2 با شرایط بلند مدت و تحویل فوری به میزان قابل توجهی نظر هر شخصی را به خود جلب می کند. قطعاً خریدار با در اختیار داشتن اتومبیل، آسودگی خاطر بیشتری نسبت به تسویۀ مبلغ اقساط خودرو را خواهد داشت.

جهت اطلاع دقیق از شرایط خرید اقساطی خودروهای سایپا مانند  شرایط خرید اقساطی تیبا 2 و محصولات دیگر شرکت های خودروسازی داخلی، می توانید با گروه آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید و با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()