لوازم یدکی لیفتراک را می توان از طریق مراکز توزیع کنندۀ قطعات ماشین الات سنگین راهسازی تأمین نمود. لیفتراک یکی از کارآمدترین ماشین آلاتی است که تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل محصولات در صنایع مختلف بوجود آورده است. در همین راستا شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین توانسته اند متناسب با مکان های مسقف و فضای باز، انواع لیفتراک برقی، دیزلی و دو گانه سوز را تولید نموده و به بازار عرضه نمایند. به طور کلی خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک در سطح بازار بر اساس مدل و برندهای رایج این خودرو صورت می گیرد.

شرکت پارت یدک راهسازی مفتخر است که فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ واردات و تأمین تجهیزات ماشین آلات سنگین آغاز نموده است. بر حسب نیاز بازار و صنایعی که مجهز به ماشین آلات لیفتراک هستند، قادر به فروش لوازم یدکی لیفتراک با برندهای مختلف می باشند.

خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک با برندهای معتبر

طراحی ماشین لیفتراک به نحوی است که امکان استفاده از آن در امور جابجایی و حمل و نقل وسایل در یک خط عمودی می باشد. لیفتراک متشکل از قطعات ریز و درشتی می باشد که هر کدام از آنها در دسته بندی های مختلف درون سیستم ماشین قرار گرفته می شوند. چرخ عقب و جلو، درپوش موتور، کابین، نگهدارنده بار، پاشنه شاخک، دکل، چراغ، فرمان لیفتراک، سیستم کنترل و هدایت هیدرولیکی و ... برخی از انواع لوازم یدکی لیفتراک محسوب می شوند.

امروزه شرکت های مطرح ساخت ماشین آلات سنگین، توانسته اند موفق به ساخت ماشین آلات لیفتراک با ظرفیت های مختلف گردند. به طور کلی انتخاب لیفتراک بر اساس نوع سوخت، ظرفیت، نوع دکل، میزان ارتفاع بارگیری، نوع لاستیک و محیط کاربری و حجم کار صورت می گیرد.

بدیهی است که شرکت پارت یدک راهسازی نیز متناسب با مدل و برندهای لیفتراک رایج در سطح کشور، اقدام به فروش قطعات لیفتراک برند کوماتسو، دوسان، کاترپیلار، هیوندا، سهند، هپکو، دوو و ... به صورت کاملاً اورجینال با قیمت مناسب گردند.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()