فروش ترازوی قطعه شمار cas مدل sw در سایت تجهیزات:

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص یک وسیله پرکاربرد به نام ترازوی قطعه شمار cas مدل sw با شما صحبت کنیم.

ترازوی قطعه شمار cas مدل sw در واقع در گروه ترازوهای فروشگاهی بسیار دقیق قرار می گیرد، این دستگاه سایز کوچکی دارد بنابراین به راحتی با یک منبع تغذیه شارژی و دوام بالا می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. فروش ترازوی قطعه شمار توسط این مرکز با بهترین قیمت انجام می گیرد.

ترازوی قطعه شمار cas مدل sw ظرفیتی در حدود ۱۰ کیلوگرم تا ۳۰ کیلوگرم را دارا می باشد و همچنین دقت در این ترازو بین ۲ تا ۵ گرم است. این ترازو دارای بدنه ای پلاستیکی است و از یک نمایشگر ال سی دی برای نمایش وزن استفاده می کند، در واقع صفحه نمایشی که در این دستگاه به کار رفته است دو طرفه می باشد و این یک امتیاز ویژه برای ترازو محسوب می شود.

کیفیت پلاستیکی که برای بدنه ترازوی قطعه شمار cas مدل sw در نظر گرفته شده است دارای مقاومت بالایی می باشد و یکی از مرغوب ترین پلاستیک های موجود است. سینی که برای این ترازو در نظر گرفته شده است جنسی مانند بدنه آن دارد، اما در جعبه این ترازو یک سینی یدکی از جنس استیل نیز قرار داده شده است و کاربر می تواند در صورت نیاز از آن استفاده کند.

خصوصیات ترازوی قطعه شمار cas:

سایز سینی ترازوی قطعه شمار در نوع cas مدل sw در حدود ۱۹×۲۳ سانتی متر می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این ترازو داشتن دکمه پارسنگ می باشد که می توان برای ثبت وزن خالص محصول از این آپشن استفاده کرد. اگر بخواهیم عملکرد پارسنگ را توضیح دهیم باید بگویم که در واقع این عملکرد، وزن اجناس مختلف را صفر می کند، پس از صفر کردن وزن اجناس می توان آنها را از روی ترازو برداشت و در این هنگام همچنان وزن جنس گذاشته شده روی ترازو وجود دارد. این امتیاز برای موارد خاص استفاده می شود و به راحتی می توان مواد و اجناس مورد نظر را کم و زیاد کرد و همچنان از وزن روی ترازو دریافت که چقدر از آن برداشته یا به آن اضافه شده است.

سایت تجهیزات ارائه کننده انواع ترازوهای قطعه شمار می باشد، در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پس از فرآیند تکمیل خرید ترازو  را برای شما به صورت رایگان ارسال می کنند.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()