طرح توجیهی یک کار تخصصی است چون جهات مختلف یک کسب و کار را باید پیش از راه اندازی آن مورد بررسی دقیق قرار دهید و بر اساس آن گزارش تهیه نمائید. همانطور که می دانید خیلی از افراد خواستار سرمایه گذاری در ابعاد کوچک و یا بزرگ در زمینه های مختلف هستند ولی متأسفانه سر رشته ای نسبت به نوع فعالیت ها، بازار متقاضی و مواردی از این قبیل ندارند. بدین ترتیب دریافت خدمات طرح توجیهی و نگارش طرح توجهی متناسب با فعالیت های مختلف، راهکار مناسبی برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص آیندۀ آن حرفه می باشد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا چندین سال است که به صورت حرفه ای تلاش نموده با اتکاء به نیروی انسانی فعال و متخصص، تمام جنبه های مورد نیاز یک کسب و کار را به طور دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. با استفاده از این فرصت، می توان در مدت زمان کوتاهی، فعالیت های مختلف انجام می گیرد.

بخش های اصلی نگارش طرح توجیهی

جهت نوشتن طرح توجیهی سه بخش اصلی و اساسی همچون مطالعات بازار، مطالعات فنی و مطالعات اقتصادی باید در نظر گرفته شود. در نظر گرفتن چنین نکاتی لازم و ضروری است چون هر کدام از آنها نکات متعددی را مورد بررسی دقیق قرار می دهد و بی توجهی نسبت به آنها، می تواند عواقب ناخوشایندی برای پیشبرد اهداف پروژه ها خواهد داشت.

شناخت محیط، مطالعۀ نوع کاربری و پروژه های اجرا شده در منطقه، بررسی معاملات مسکن در منطقه، بررسی مطالعات بازار و ارائه پیشنهادات، بررسی شاخص های اولیۀ پروژه، تدوین برنامه فروش پروژه، برآورد هزینه های پروژه، برآورد اولیه جهت راه اندازی پروژه بدون نیاز به ارزش زمانی پول، میزان جریان نقدی ورودی و خروجی پروژه، محاسبۀ میزان نقدی خالص پروژه، محاسبات شاخص های اقتصادی و ... برخی از موارد مهمی هستند که هنگام تهیۀ گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی شیره انگور در نظر گرفته می شوند و به صورت مکتوب آنها را پیش از اجرای پروژه گردآوری می کنند.

برای مشاورۀ تخصصی جهت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف می توانید از خدمات تخصصی گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()