اجرای شیروانی جهت اجرای سقف شیبدار با متریال مختلف انجام می گیرد. در این مقاله تلاش داریم به نحوۀ اجرای سقف شیروانی بپردازیم. در امور ساخت و ساز، انتخاب و نصب نوع سقف نقش بسزایی در ماندگاری سازه خواهد داشت. البته مدت زمان و هزینۀ اجرای سقف را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. امروزه مجریان پروژه های ساختمان سازی، تلاش می کنند متناسب با موقعیت جغرافیایی و نقشۀ سازه،  اجرای سقف شیروانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در حال حاضر بر تنوع مصالح ساختمانی که جهت اجرای شیروانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، افزوده شده است.   

آراز سقف با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته و مجریان متخصص اهل فن قادر به اجرای اصولی سقف شیروانی با استفاده از متریال مختلف همچون سفال، سرامیک، ورق های گالوانیزه و ... می باشند. جهت اجرای شیروانی موارد متعددی باید در نظر گرفته شود تا بدین وسیله بتوان محاسبات اولیه جهت تعیین مصالح ساختمانی صورت گیرد.

در ادامه به مراحل اصلی اجرای شیروانی با ورق های گالوانیزه خواهیم پرداخت. جهت اجرای سقف شیروانی ابتدا، ورق های کرکره ای را به حالت طولی برش می دهند و سپس پانل ها که با طول 32 فوت برش داده شده اند. دستگاه فرز، اره گردبر و قیچی مخصوص از جمله ابزارآلات اصلی هستند که هنگام اجرای سقف شیروانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت اجرای سقف شیروانی با ورق های گالوانیزه، در ابتدا ورق ها به طور مستقیم بر روی سقف قرار گرفته می شوند و سپس قسمت های مختلف در فضای سقف در کنار یکدیگر نصب می شوند و پس از اطمینان از استحکام آنها، ورق های گالوانیزه را منطبق با نقشۀ مهندسی شده و بر اساس محاسبات اولیه بر روی پروفیل ها نصب می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینۀ  اجرای سقف آردواز و مدت زمان اجرا می توانید با مهندسین مجموعۀ آراز سقف تماس حاصل فرمائید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()