آموزش از راه دور از دیگر روش های آموزشی است که در سطح بین المللی بدان توجه می شود. سیستم آموزش و پرورش هر منطقه به نوعی تلاش دارند با قویتر نمودن بستر اینترنت، بتوانند بهترین خدمات آموزش از راه دور را به مخاطبان خاص خود ارائه دهند. با گسترش فضای اینترنت در سطح کشور و حتی بین المللی، تهیۀ نسل جدید بستر اینترنت و تجهیزات ثبت دیجیتالی مدرن می تواند عاملی جهت راه اندازی سیستم آموزش از راه دور گردد.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، چندین سال است که فعالیت خود را با موفقیت و با عنوان یکی از پیشگامان ارائه دهندۀ خدمات آموزش از راه دور آغاز نموده است. این مجموعه با کسب تجریات فراوان توانسته اند در دوره های مشخص، کلاس های آموزش از راه دور  به دانش آموزان در سراسر کشور ارائه دهند.

وظایف سیستم آموزش از راه دور

در ابتدا، ارائه خدمات آموزش از راه دور به دانشجویان ارائه داده می شد و با گذشت زمان سیستم آموزش مجازی توسعه یافت و به نوعی در سطح بین المللی مؤسسات آموزشی تلاش می نمودند از این بستر جهت برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده نمایند. امروزه نیز شاهد راه اندازی مدارس آموزش از راه دور در سطح بین المللی و همچونی داخلی می باشیم.

از مهمترین وظایفی که برای مدارس آموزش از راه دور تعریف شده است، می توان به بهره مندی از اساتید و معلمان با تجربه است که قادر به برگزاری کلاس های آنلاین باشند. علاوه بر آن تهیۀ نرم افزار مخصوص ارتباط آموزش مجازی دانش آموزان با مدرسه از دیگر فعالیت هایی است که یک سیستم آموزش از راه دور باید نسبت به آنها برنامه ریزی کرده باشد.

اختصاص آرشیو اختصاصی در خصوص کلاس های آنلاین برگزار شده و داشتن بخش هایی برای ارتباط مستقیم میان معلمان و دانش آموزان جهت رفع عیوب لازم و ضروری است.

جهت ثبت نام در دوره آموزش مجازی که توسط مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها ارائه داده می شود، می توانید با مشاوران آموزشی این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()