پالت پلاستیکی، یکی از مهمترین وسایلی است که کارخانجات، فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار و غیره جهت نگهداری محصولات و کالاهای خریداری شده از آن استفاده می کنند. پالت پلاستیکی به صورت مربعی و یا مستطیلی شکل ساخته می شوند و دارای پایه و ارتفاع هستند که امکان نگهداری کالاها را با فاصله از سطح زمین میسر می سازد. جهت تولید پالت پلاستیک از مواد اولیه در درجه بندی های مختلف استفاده می شود و بدین وسیله امکان خرید پالت پلاستیکی ارزان برای افرادی که قصد نگهداری کالاهای سبک دارند، وجود دارد.

ایران پلاستیک پالت از دیگر تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ پالت های پلاستیکی در سطح کشور می باشند. این مجموعه با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب و دستگاه های پیشرفته، انواع پالت پلاستیکی در ابعاد استاندارد ایرانی و بین المللی را در رنگبندی های مشخص و سفارشی تولید می کند.

ویژگی های پالت پلاستیکی

مهمترین ویژگی که پالت های پلاستیکی دارد، دوام بالای این محصول است که امکان استفادۀ طولانی مدت را برای افراد فراهم می کند. تولید پالت پلاستیکی از مواد اولیۀ درجه یک، امکان استفاده از آنها در صنایع مواد غذایی نیز وجود دارد چون استرلیزه و بهداشتی هستند.

تولید و فروش پالت پلاستیکی در درجه بندی های مختلف صورت می گیرد چون پالت های پلاستیکی شکسته و دچار آسیب دیدگی را می توان مجدداً بازیافت نمود. سپس از آنها جهت تولید پالت پلاستیکی درجه دو استفاده نمایند. کاربرد پالت های پلاستیکی درجه دو را می توان در صنایع مختلف، جهت امور انبارداری و نقل و انتقال کالاها همراه با پالت استفاده نمود.

قیمت پالت پلاستیکی به کیفیت مواد اولیه، رنگ، ابعاد و طرح آن بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توانید از مزایای پالت پلاستیکی ارزان استفاده نمائید و نیاز به خرید پالت درجه یک نداشته باشید و در هزینه های مصرفی صرفه جویی نمائید. برای اطلاع از تولید کننده پالت پلاستیکی به سایت این مرکز معتبر مراجعه کنید.

برای خرید عمدۀ انواع پالت پلاستیکی می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ ایران پلاستیک پالت تماس حاصل فرمائید. سپس متناسب با موقعیت های مختلف می توانید پالت مورد نظر خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()