طرح توجیهی بهترین راهکار جهت گردآوری یک سری نکات مهم است که پیش از آغاز یک فعالیت باید در نظر گرفته شود. تهیۀ انواع طرح توجیهی در راستای امکان سنجی بازار صورت می گیرد تا بتوان میزان شکست و یا موفقیت یک کسب و کار را پیش از آنکه اجرا شده باشد، تعیین نمود. اهمیت دادن به موضوعات مهم این چنینی به سرمایه گذاران کمک می کند که از همان ابتدا و پیش از اینکه سرمایۀ خود را از دست بدهند، از آغاز پروژه های ناموفق جلوگیری کنند. به طور کلی نگارش طرح توجیهی نیاز به تخصص، علم و آگاهی دارد. بدین ترتیب سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل جهت بررسی میزان سودآوری پروژه و نحوۀ اجرای کار می توانند از تخصص کارگروه های مجرب که در حوزۀ مشاورۀ اقتصادی و نگارش گزارشات طرح توجیهی فعالیت دارند، استفاده نمائید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با تلاش فراوان توانسته موفق به جمع آوری اساتید مجرب در حوزه های مختلف اقتصادی، مالی و مدیریتی گردد تا بدین ترتیب بتوانند متناسب با مشاغل مختلف، انواع طرح توجیهی تهیه نموده و در دسترس صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران قرار دهند تا پیش از انجام کار، نسبت به میزان موفقیت و شکست پروژه های خود مطلع گردند.

اهداف تهیه طرح توجیهی

هنگام تهیه طرح توجیهی مانند طرح توجیهی ورق پت علاوه بر شناسایی زمان بندی مناسب جهت اجرای یک پروژه، بلکه مسائل مرتبط با پیش بینی جریان نقدی و یا برآورد سودآوری پروژه در همان ابتدای کار، تعیین می گردد. مطالعه سنجی بازار از نظر میزان تقاضا و درخواست نسبت به خدمات و محصولاتی که قرار است در آینده عرضه شوند، در تهیۀ گزارشات طرح توجیهی به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته می شوند.

تعیین میزان سرمایۀ اولیه، تعیین مکان اجرای پروژه، مدت زمان اجرای پروژه، تعیین نیازهای اولیه، نحوۀ تهیۀ وسایل نقلیۀ مناسب و تدارکات مورد نیاز برای اجرای کار و ... تنها برخی از فاکتورهای مهم دیگری هستند که پیش از آغاز یک پروژه باید به طور کامل در نظر گرفته شوند.

جهت دریافت مشاورۀ تخصص و تهیه طرح توجیهی حرفه ای می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()