اکوی قلب جهت اطلاع از برخی بیماری های قلبی، صورت می گیرد. یک متخصص قلب و عروق، پیش از دادن دارو به بیمار، اجرای آنژیوگرافی و یا در برخی از موارد اجرای اکوی قلب را به بیمار تجویز می کند، تا بدین وسیله بتواند بیماری فرد را تشخیص دهند. در واقع  خدمات اکوی قلب به عنوان یکی از رایج ترین ابزارآلات تشخیصی در راستای بیماری های قلبی و عروقی می باشد.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی، مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های تشخیص بیماری های قلبی و عروقی در تهران می باشند. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به انجام آنژیوگرافی  و دیگر آزمایشات رایج در روند تشخیصی می باشند.

اهمیت اجرای آنژیوگرافی از قفسه سینه

افرادی که با اختلالات خفیف و یا مزمن در ناحیۀ قفسۀ سینه، قلب، عملکرد دست روبرو هستند، به پزشک مراجعه می کنند. پزشک نیز به منظور تشخیص نوع بیماری، آزمایش آنژیوگرافی را متناسب با نیاز بیمار، تجویز می کند. البته در برخی از مواقع، اجرای اکوی قلب ، روش مناسبی جهت تشخیص نوع بیماری و اختلال عملکردی قلب و عروق شخص به شمار می رود.

پرفشاری رگ های ریوی، ایجاد عفونت کیسه در اطراف قلب، بیماری های عروق کرونر، وضعیت نقص مادرزادی در ناحیۀ قلب و نحوۀ شکل گیری عروق خونی، بررسی انسداد شریان ها (در نواحی قلب، گردن، شکم، دستان و ...)، آسیب های بوجود آمده از سوی حمله قلبی بوجود آمده، وجود صدای اضافی در ناحیه قلب و ... از جمله موارد مهمی هستند که متخصص قلب و عروق را وادار به تجویز اجرای اکوی قلب می نماید.

با اجرای آنژیوگرافی قلب، می توان به برخی از نارسایی های دریچه میترال، نارسایی دریچه پولمونر، افتادگی های دریچه میترال، اختلال عملکردی و حرکتی دیواره ای و ... پی برد. در این صورت متخصص به راحتی می تواند مناسب ترین شیوۀ درمانی را برای بیمار اجرا نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ رزرو نوبت جهت دریافت خدمات آنژیوگرافی ، آزمایش اکوی قلب و ... می توانید با کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی تماس بگیرید.

 

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()