خرید لاستیک بر اساس نوع خودرو صورت می گیرد که البته عوامل دیگری نیز تأثیرگذار می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو به شمار می رود چون ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد. هر کالایی دارای مشخصات فنی می باشد و نوع کارایی آن را تعیین می کند. این مسئله در رابطه با تولید لاستیک نیز صادق می باشد. در واقع خرید لاستیک با کیفیت خودرو بر اساس مشخصه های مندرج بر روی آن انجام می گیرد و افرادی که قصد خرید لاستیک سواری، شاسی بلند، باری و غیره را دارند، می توانند مناسب ترین مدل تایر را تهیه نمایند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک متشکل از کادر فروش مجرب است که می توانند مشتریان را جهت خرید لاستیک استاندارد و با کیفیت راهنمایی کنند. مشتری مداری را ملاک ارائه بهترین خدمات به مشتریان در نظر می گیرند.

خرید لاستیک بر اساس سال ساخت

اگر قصد خرید لاستیک برای اتومبیل خود را دارید، توصیه می کنیم یک سری نکات مهم را مد نظر داشته باشید. موقعیت جوی که اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود، نقش بسزایی در انتخاب و خرید لاستیک خواهد داشت. در واقع نوع تایر تأثیر مستقیم بر روی سرعت ترمزگیری خودرو بر روی سطوح خیس و لغزنده و یا گرم دارد. از این رو توصیه می شود، متناسب با محیط های سردسیر و کوهستانی، خرید لاستیک زمستانی گزینۀ مناسبی است ولی متناسب با مناطق معتدل، خرید لاستیک تمام فصل مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

سرعت مجاز، ابعاد تایر (پهنای لاستیک، نسبت ارتفاع دیواره لاستیک و قطر رینگ)، نوع ساختار (رادیال و بایاس)، بار مجاز، سال تولید، شاخص حداکثر فشار باد و ... تنها برخی از موارد مهمی هستند که هنگام تولید لاستیک، بر روی تایر درج می شوند.

بدین ترتیب افراد حین  خرید رینگ اسپرت و انواع لاستیک از طریق سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، باید تمام مشخصات فنی محصولات را مورد بررسی دقیق قرار دهند و سپس مناسب ترن برند و مدل لاستیک را خریداری کنند. 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()