کفش ایمنی یکی از مهمترین وسایلی است که جهت حفاظت از عضو مهم پا تولید می شود. با توجه به اینکه تأمین تجهیزات ایمنی نقش بسزایی بر روی سلامت افراد دارد، این مقاله را به صورت اختصاصی به موضوع مهم تأمین کفش ایمنی استاندارد و مناسب پرداخته ایم. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید کفش ایمنی دارند، بتوانند با در نظر گرفتن نوع حرفه ای که انجام می دهند، کفش کار مناسب تهیه نمایند.

فروشگاه رادین ایمن جهت تکمیل محصولات فروشگاه، از محصولاتی با برندهای معتبر استفاده می کند چون مشتری مداری و ارائه محصولات با کیفیت، به تنهایی می تواند عاملی مهم برای موفقیت یک مجموعه به شمار آید. مجموعۀ رادین ایمن همواره انواع تجهیزات ایمنی را در دسته بندی های مختلف و متناسب با نیاز مشتریان تأمین می نماید.

ساختار اصلی کفش ایمنی

ساختار اصلی کفش ایمنی بر اساس صدماتی که ممکن است فرد را حین انجام کار تهدید کند، مشخص می گردد. در ادامۀ مقاله برخی از انواع کفش ایمنی استاندارد را برای شما معرفی خواهیم نمود :

  • کفش ایمنی پلاستیکی : جهت جلوگیری از خطرات ناشی از برخورد مواد شیمیای
  • کفش کار کفه فلزی : جهت جلوگیری از نفوذ اجسام نوک
  • کفش ایمنی بوتیل : جهت حفاظت از پا در برابر مواد خورندۀ شیمیایی همچون اسید
  • کفش کار پنجه فولادی : کاربرد آن جهت حفاظت از پنجه پا در مقابل فشار و ضربات ناشی از سقوط اجسام سنگین و یا برخورد با اشیاء مستحکم
  • کفش کار از جنس پلاستیک سخت : جهت جلوگیری از انتشار جریان برق (عایق برق)
  • و ...

هنگام خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی استاندارد، توجه به علائم مندرج بر روی برچسب کفش ضرورت دارد چون نشان دهندۀ مشخصات فنی ساخت کفش و همچنین نگهداری و سایز کفش می باشد.

برای سفارش اینترنتی کفش ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی استاندارد و کاملاً تضمین شده می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()