فروش اقساطی سمند دوگانه راهکار مناسبی برای افرادی است که تمایل به خرید اتومبیل دارند ولی متأسفانه پول نقد در دسترس آنها نیست. از این رو می توانند با پرداخت حداقل پیش پرداخت، از بهترین شرایط فروش اقساطی سمند دوگانه که توسط برخی از فروشندگان خودروهای داخلی به مشتریان ارائه داده می شود، بهره مند گردید. اگر بخواهیم فهرستی از خودروهای ایمن محصول داخل را ذکر کنیم، می توانیم به خودروی سمند اشاره داشته باشیم چون دارای مشخصات فنی با کیفیت متوسط رو به بالا می باشد و توانسته نیاز عموم افراد را از داشتن خودرویی با اتاق کابین مستحکم و قدرت موتوری خوب برآورده سازد.

مجموعۀ آرشا خودرو به عنوان یکی از فروشندگان مطرح و معتبر در عرصۀ تأمین و فروش نقد و اقساط اتومبیل های داخلی و خارجی می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز مشتریان، قادر به تهیۀ انواع اتومبیل با کیفیت برای ارائه کردن به آنان می باشند. فروش اقساطی خودروی سمند دوگانه در لیست محصولات خودروهای داخلی به متقاضیان ارائه داده می شود.

شرح شرایط آسان فروش اقساطی سمند دوگانه

قیمت مناسب همراه با امکانات ایمنی و رفاهی قابل قبول از جمله مواردی هستند که موجب جلب نظر افراد گردیده است. افرادی که تمایل به داشتن خودرویی با کیفیت در سطح متوسط هستند، می توانند از مزایای اتومبیل سمند دوگانه استفاده نمایند.

با توجه به تعدد مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو در سطح کشور، استفاده از امکانات فروش اقساطی سمند دوگانه ، مفاد شرایط قرارداد است که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب افراد خواهد داشت.

اگر سرمایۀ زیادی برای خرید نقد خودرو ندارید، بهره مندی از شرایط خرید اقساطی سمند دوگانه به شما کمک می کند که بتوانید با پسنداز و مدیریت مالی، اتومبیل مناسب مورد پسند خود را با قیمت منایب تهیه نمائید.

توسط گروه آرشا خودرو، خدمات فروش اقساطی سمند دوگانه با شرایط اقساط کوتاه مدت، بلند مدت، تحویل فوری اتومبیل، تحویل سند بنام خریدار، دریافت حداقل پیش قسط و ... به صورت کاملاً تضمین شده ارائه داده می شود.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()