خرید تردمیل باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم یکی از موارد مهمی است که در تأسیس مجموعه ورزشی مورد توجه قرار می گیرد، با توجه به این موضوع بهتر است، توجه خاصی به  خرید تردمیل باشگاهی داشته باشید. بر این اساس بهتر است از مراکز ورزشی معتبر مانند فروشگاه هایپرجیم وسائل ورزشی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

در ادامه در فروشگاه هایپرجیم به این موضوع توجه داشته باشید، تردمیل یکی از ابزارهای حساس ورزشی است، پس در انتخاب آن توجه و دقت خاصی داشته باشید.

تردمیل باشگاهی بدون موتور

تردمیل باشگاهی بدون موتور در واقع دستگاهی است که با فشار پای ورزشکاران حرکت می کند. در این نوع تردمیل ها با به حرکت درآمدن پای ورزشکاران روی تسمه، تردمیل شروع به حرکت می کند. در ادامه به این موضوع توجه داشته باشید که این تردمیل ها دارای صفحه نمایش لمسی نیست و سرعت تردمیل به وسیله قدرت پای ورزشکار تنظیم می شود.

مزیت های تردمیل بدون موتور

با توجه به اینکه بیشتر افراد علاقه ایی به استفاده از تردمیل های بدون موتور ندارند، باید توجه داشته باشید که این تردمیل ها نیز مزیت های خاص خود را دارند که در ادامه به آنها اشاره می شود.

تردمیل های بدون موتور قیمت مناسب تری دارند و برای استفاده روزانه می توان از آنها استفاده کرد. مورد بعدی که باید به آن اشاره کرد، سهولت در حمل و نقل این تردمیل ها است که براحتی قابل جا به جایی هستند.

با استفاده از این تردمیل ها شما میزان کالری بیشتری می سوزانید و در ادامه توجه داشته باشید که برای استفاده مطلوب از این دستگاه بهتر است، در ابتدا به آرامی شروع به راه رفتن کنید و در ادامه سرعت خود را بیشتر کنید.

نکاتی برای  خرید تردمیل و استفاده بهتر از تردمیل های بدون موتور

هنگام استفاده از تردمیل بدون موتور بهتر است از کفش های مناسب استفاده کنید که به پای شما آسیب جدی وارد نشود.

سعی کنید در ابتدا از سرعت کم شروع کنید و در ادامه سرعت را بیشتر کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()