خصوصیاتی که باید تردمیل جدید شما داشته باشد

مطمئناً شما تردمیل را فقط برای چند ماه نمی خرید، پس بهتر است از کیفیت، دوام و کارایی آن اطلاعات کاملی داشته باشید. تکنولوژی هایی که جدیداً در تردمیل ها به کار رفته به شما این امکان را می دهد تا ورزشی حرفه ای داشته باشید و فکر کنید واقعا در فضا هستید. فروش تردمیل ارزان از طریق سایت انجام می گیرد.

برای مثال در تردمیل NordicTrack X32i این قابلیت وجود دارد که شما با صفحه هوشمند HD این تردمیل بتوانید در برنامه های ورزشی زنده شرکت کنید.

  • SDS یا ضربه گیر: یک قابلیت جدید در تردمیل ها بوده و برای افرادی که دارای درد در ناحیه مفاصل و زانوها هستند بسیار کارآمد و مفید است. ضربه گیر ها عموماً زیر تخته تردمیل نصب شده و حالتی انعطاف پذیر دارد.
  • تنظیم شیب باور نکردنی: همانطور که میدانید حرکت روی سریالایی ها سخت تر بوده و انرژی زیادی میطلبد. اگر می خواهید فضاهای خارج از خانه و تپه ها را برای خود شبیه سازی کنید، تردمیل های جدید تهیه کنید. با وجود موتور قوی تر و امکانات مکانیکی این تردمیل ها میتوانید میزان شیب را تا 25 درجه بالا ببرید.
  • سایز تردمیل: در گذشته تردمیل ها انواع زیادی نداشتند و اغلب فروش تردمیل در سایزهای بزرگ انجام میشد. اما الان میتوانید تردمیل هایی متناسب با فضای خود تهیه کنید یا تردمیل هایی که قابلیت تاشو دارند را خریداری کنید و دیگر نگران این موضوع نباشید.
  • امکانات جانبی اضافه شده به تردمیل ها: افرادی وجود دارند که به وجود این امکانات جانبی برایشان حائز اهمیت بوده و کاربردی است. اگر شما هم از این دسته افراد هستید جالب است بدانید تردمیل های جدید دارای امکاناتی هستند که کار را برایتان راحت کرده و شما را از رفتن به باشگاه ها مخصوصاً در این دوران که بیرون رفتن از منزل خطرناک است نجات دهد.

    سخن آخر

    ورزش حرفه ای برای هر فردی امکان پذیر است، در صورتی که اراده و ابزار مورد نیاز آن را داشته باشید. تردمیل ها قدمت طولانی دارند و تا به امروز تغییرات زیادی کردند. بهتر است شما هم از این تغییرات استفاده کنید و ورزش خود را جذاب تر کنید. مراکز زیادی برای فروش تردمیل باشگاهی  وجود دارد اما پیدا کردن یک مرکز فروش خوب ممکن است مسئله ای سخت باشد. بنابراین بهتر است از جایی مطمئن خرید کنید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه تردمیل- کو سر بزنید.

     فروشگاه هایپرجیم

    مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

    پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

    شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

    آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

    کد پستی : 1344673969

    ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()