آیا از عوارض تردمیل می ترسید؟ آیا هراس دارید که با خرید این دستگاه دچار زانودرد یا دیگر بیماری های مفصلی شوید؟ پیشنهاد می دهیم نگرانی ها را از خود دور کنید و در ادامه همراه هایپرجیم باشید.

شاید از زبان دوستان یا آشنایان خود شنیده باشید که استفاده از  انواع تردمیل شبیه ساز پیاده روی خطرآفرین است و امکان دارد شما را با مشکلات استخوانی زیادی روبه رو کند؛ اما تاکنون از آن ها پرسیده اید که آیا از این دستگاه به درستی استفاده می کنند؟ جالب است بدانید که بسیاری از مشکلاتی که ورزشکاران مبتدی پس از استفاده از این دستگاه به آن دچار می شوند، به علت استفاده نادرست از آن است.

با این حساب این دستگاه ورزشی به خودی خود هیچگونه آسیبی را برای شما در پی ندارد. در ادامه برخی از مشکلاتی که در صورت استفاده نادرست از تردمیل به آن دچار خواهید شد را شرح می دهیم.

هرآنچه باید از عوارض تردمیل و کاهش آن ها بدانید

همان طور که بیان کردیم استفاده از تردمیل مانند سایر تجهیزات ورزشی عوارضی را در پی ندارد. باتوجه به اینکه این دستگاه بدنسازی نسبت به سایر تجهیزات ورزشی موجود در فروشگاه هایپرجیم طرفدار بیشتری دارد، لازم است مراقبت هایی را انجام دهید که مطمئن شوید متحمل عوارض تردمیل نمی شوید. در ادامه برخی از عوارض منفی این دستگاه را با یکدیگر مرور می کنیم.

درد مفاصل

اگر دچار ضعف ذاتی زانو هستید، فرقی نمی کند در پارک ها و فضای آزاد بدوید یا اینکه روی تردمیل مشغول دویدن شوید؛ زیرا به درد مفاصل دچار خواهید شد.

دویدن به زانوها فشار زیادی را وارد می کند، به همین دلیل اگر درگذشته روی زانو خود جراحی انجام داده اید، به طور مادرزادی در پاهای خود دچار مشکل هستید یا اینکه در مفاصل این قسمت از پاهای خود درد دارید، استفاده از این دستگاه درد شما را بیشتر خواهد کرد. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت به صورت فوری انجام دهید.

استفاده از کفش های مناسب یکی از راه های کاهش درد مفاصل، گرفتگی عضلات و حتی کمردرد است. لازم نیست از کفش های گران قیمت استفاده کنید، بلکه کفش یا کتانی که دارای کفی مناسب باشد و از پا محافظت کند، برای راه رفتن و دویدن مناسب است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()