ویدئو پروژکتور جیبی همانند دیگر نسخه های پروژکتور نسل جدید می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و امکان نمایش تصاویر HD و FULL HD را برای بینندگان مهیا می سازد. بدین وسیله افرادی که در مسافرت ها و دورهمی ها قصد تماشای فیلم، سریال و یا بازی گروهی را دارند، می توانند از مزایای خرید ویدئو پروژکتور جیبی بهره مند گردند. انتخاب مدل پروژکتور به مشخصات فنی این محصول بستگی دارد و اینکه برای چه نوع کاربری قصد تهیۀ این دستگاه را دارید.

فروشگاه نیزار کالا از جمله سازندگان مطرح در زمینۀ دستگاه های دیتا پروژکتور می باشد. در لیست محصولات تولیدی توانسته اند انواع ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های پیشرفت تولید و در دسترس خریداران قرار دهند.

فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

پروژکتور از جمله دستگاه های مهم و اساسی است که در حوزۀ پخش تصاویر مورد استفاده قرار گرفته می شود. مجموعه های متعددی مجهز به ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی هستند چون کار کردن با محیط کاربری آن برای افراد بسیار راحت است. سالن های کنفرانس، همایش، اتاق فکر و جلسات در محیط های اداری از جمله مکان هایی هستند که مجهز به دستگاه ویدئو پروژکتور می باشند.

به طور کلی استقبال شرکت ها، محیط های آموزشی و برخی از افراد جهت خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار، به دلیل ابعاد بزرگ صفحۀ نمایشگر و همچنین قیمت مقرون به صرفۀ آن نسبت به تلویزیون می باشد. جهت ساخت دستگاه های پروجکشن از تکنولوژی روز استفاده می شود، به عبارتی افراد مختلف می توانند متناسب با موقعیت هایی که در اختیار دارند، مناسب ترین دستگاه پروژکتور را تهیه نمایند. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از ساخت ویدئو پروژکتور جیبی نمی گذرد و افراد زیادی تمایل به تهیۀ این نوع پروژکتور هستند چون پرتابل بوده و به کلیۀ پورت های دیجیتالی و آنالوگ مجهز هستند.

برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با فناوری روز و قیمت مناسب می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()