شستشوی نمای ساختمان از جمله خدمات ساختمانی است که در شهرهای بزرگ و صنعتی می توان مشاهده نمود. با توجه به حجم آلاینده های معلق در هوا، در مدت زمان کوتاهی نمای ساختمان دچار آلودگی می شود که نیاز به رسیدگی بیشتری دارد که بتوان تمیزی و نظافت نما را حفظ نمود. اجرای شستشوی نمای ساختمان علاوه بر آنکه در راستای حفظ زیبایی نما انجام می گیرد. بلکه طی نماشویی، فرد می تواند در صورت وجود قسمت های آسیب دیدۀ نما، آنها را مرتفع نمایند و بدین وسیله می توانند طول عمر نمای ساختمان را بهبود ببخشند.

گروه کار در ارتفاع نماروز چند سال است که با بهره گیری از نیروی متخصص توانسته است سطح خدمات ساختمانی مانند خدمات شستشوی نمای ساختمان به مشتریان را نسبت به گذشته بهبود ببخشد. با تأمین ابزارآلات مناسب به راحتی قادر به انجام فعالیت های ساختمانی از جمله شستشوی نمای ساختمان سنگ، کامپوزیت، شیشه، سیمانی و غیره می باشند.

شستشوی نمای ساختمان سطوح شیشه ای

جهت شستشوی نمای ساختمان شیشه ای به راحتی می توانند با استفاده از تی، دستمال و مواد شوینده آلودگی و جرم سطوح را از بین ببرند. عمدتاً ساختمان های نما شیشه از ایمنی بیشتری برخوردار است و اکثر افراد به دلیل جلوۀ نورگیر بودن، علاقه مند به این نوع ساختمان هستند. زیبایی منحصربفردی دارد که در دیگر انواع سازه ساختمانی نمی توان مشاهده نمود. البته خیلی زود نیز کثیف می شود و به همین دلیل نیاز به نظافت سطوح نمای شیشه ای است. بارندگی، آلایندگی های هوا، لکه های بارش باران و خشک شدن آنها بر روی سطوح باعث می گردد که نمای ساختمان نیاز به شستشو داشته باشد. برای دریافت خدمات رنگ آمیزی نما به سایت نماروز مراجعه فرمایید.

توسط گروه ساختمانی نماروز، اجرای شستشوی نمای ساختمان به روش های ساده با استفاده از طناب و وسایل ایمنی به وسیلۀ تکنسین مجرب انجام می گیرد. این مجموعۀ معتبر به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهد، مجهز به کلیۀ امکانات کار در ارتفاع در حوزۀ خدمات ساختمانی می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()