شستشوی نمای ساختمان یکی دیگر از خدمات ساختمانی است که نیاز به استفاده از ابزارآلات کار در ارتفاع دارد که بتوان به سطوح مختلف نما دسترسی پیدا کرد. روش های متعددی جهت درسترسی به قسمت های مختلف نما وجود دارد و اپراتورهای نماشویی متناسب با موقعیت و طرح نما، ایمن ترین روش شستشوی نمای ساختمان را انتخاب می نمایند. امروزه نما بخش مهمی از ساختمان را به خود اختصاص می دهد و خیلی از بناها بر اساس شکل سازه در سطح شهر شهرت پیدا می کنند. از این رو حفظ زیبایی و نظافت نما از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان تنها توسط مراکزی که دسترسی به ابزارآلات مخصوص و یا نیروی کار مجرب دارند صورت می پذیرد.

گروه کار در ارتفاع نماروز از ابتدا در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت می نمود ولی با گذشت زمان و بررسی وضعیت بازار، نیاز بازار به دریافت خدمات ساختمانی در ارتفاع پر رنگ شد. در نتیجۀ آن، این مجموعه با استخدام نیروی مسلط به کار در ارتفاع، توانستند استارت کارهای ساختمانی را با ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست، بالابر مخصوص و ... انجام دهند.

ابزارآلات مناسب شستشوی نمای ساختمان

اجرای هر گونه فعالیت نیاز به تأمین ابزارآلات خاص دارد که در حوزۀ شستشوی نمای ساختمان نیز این مسئله صادق است. طناب راپل، تی، دستمال، مواد شوینده، دستگاه واترجت، دستگاه سند بلاست و ... برخی از موارد مهم هستند که جهت انجام نماشویی نیاز به تهیۀ آنها می باشد. بدین وسیله اپراتور متناسب با جنس و طرح نما، مناسب ترین ابزارآلات نماشویی را انتخاب می نمایند.

متناسب با سطوح صیقلی، شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واتر جت و سند بلاست می تواند بسیار کارآمد باشد. البته جهت شستشوی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت تنها با استفاده از تی و دستمال به سهولت می توانند این کار را انجام دهند.

جهت سفارش نماشویی ساختمان مانند  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان می توانید از خدمات گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()