نماشویی جهت نظافت و رسیدگی به وضعیت نمای ساختمان صورت می گیرد. در واقع عوامل متعددی وجود دارد که موجب نشستن آلودگی بر روی سطوح نما می شود و از آنجایی که زیبایی ساختمان به نمای تمیز آن بستگی دارد، توسط برخی از گروه های ساختمانی، خدمات نماشویی با ابزارآلات کار در ارتفاع به مالکین ارائه داده می شود. امروزه زیرساخت های اساسی در خصوص اجرای خدمات ساختمانی در ارتفاع با طناب در قسمت بام ساختمان در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب می توانند خدمات نماشویی با طناب را با اطمینان خاطر انجام دهند.

گروه کار در ارتفاع نماروز مجهز به امکانات پیشرفته در حوزۀ خدمات ساختمانی است که با بهره گیری از افراد حرفه ای می توانند با آسودگی خاطر اجرای نماشویی، نقاشی نما، نصب توری مرغی و ... را انجام دهند.

اجرای نماشویی با راپل

در نظر گرفتن زیرساخت های لازم در ساختمان، موجب می شود که افراد راحت تر بتوانند فعالیت های مرتبط به نمای ساختمان را انجام دهند. روش های متعددی جهت نماشویی ساختمان وجود دارد که ارتباط مستقیم با جنس مصالح نما و همچنین نوع آلودگی و جرم ایجاد شده بر روی سطوح دارد. به طور کلی نظافت منظم و دوره ای نمای ساختمان، می تواند از هزینه های نماشویی بکاهد علاوه بر آنکه حفظ و نگهداری از نمای ساختمان باعث افزایش طول عمر نما می شود. در واقع حین انجام نماشویی می توانند قسمت هایی که دچار آسیب و ترک خوردگی هستند را تعمیر نموده و طول عمر سازه را بهبود ببخشند. خدمات شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان توسط این مجموعه ارائه می گردد.

هزینۀ نماشویی به مساحت نما، نوع مصالح نما و روش اجرای کار بستگی دارد. بدین ترتیب توصین می کنیم با کارشناسان حرفه ای گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید تا با اعزام کارشناس به محل، می توانند هزینۀ تقریبی اجرای خدمات نمای ساختمان مانند نماشویی را به صورت تقریبی و یا دقیق مشخص نمایند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()