کارتن سازی یکی از پرکاربردترین وسایلی است که در حوزۀ بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه شیوه های متنوعی جهت کارتن سازی و چاپ در نظر گرفته می شود تا از جنبۀ تبلیغاتی آن استفاده نمایند. خدمات چاپ و بسته بندی متناسب با صنایع مختلف تغییرات قابل توجهی نموده است تا بتوانند علاوه بر بسته بندی ایمن محصولات، از طریق چاپ و طراحی کارتن جهت تبلیغات و جلب مشتریان استفاده نمایند. صنعت چاپ و طراحی در مقولۀ  خدمات کارتن سازی تغییرات قابل توجهی نموده است و می توان از این امکان به بهترین شکل جهت جلب نظر مشتریان بهره گیرند.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین متشکل از نیروی انسانی متخصص و ماشین آلات پیشرفته است که می توانند فرآیند طراحی و چاپ کارتن سازی را در طرح های ساده و یا لوکس انجام دهند. از جمله مراکز معتبر است که در تهران تأسیس شده و با گذشت زمان توانسته اند سطح خدمات چاپ و بسته بندی متناسب با صنایع مختلف را فراهم نمایند.

سفارش کارتن سازی با بهترین ماشین آلات

در حال حاضر توسط مراکز خدمات چاپ و بسته بندی ، به سهولت می توانند مناسب ترین طرح بسته بندی را انتخاب نموده و تهیه نمایند. کارتن سازی از جمله مشاغلی است که مصارف گسترده ای دارد و صنایع مختلف می توانند متناسب با محصولاتی که تولید می کنند، از امکانات این خدمات در راستای جذب مشتریان استفاده نمایند. طرح های متنوع، افزایش استحکام کارتن، استفاده از طیف رنگبندی جذاب و وزن مناسب از جمله موارد مهم و اساسی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت کارتن سازی و جذب بیننده خواهد داشت. ضمن آنکه می توان کالاها را ایمن و بدون آسیب دیدگی حمل و نقل نمود.

توسط مجموعۀ بسته بندی پویا نوین که مجهز به بروزترین دستگاه های تولید و چاپ بر روی محصولات بسته بندی می باشند، قادر به پاسخگویی سفارشات کارتن سازی در ابعاد و طرح های متنوع می باشند.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 331
نمایش همه
علاقه مندی ها ()