اکوی قلب یکی از روش های مهم و کلیدی در حوزۀ تشخیص بیماری های قلبی است که توسط یک متخصص صورت می پذیرد. جهت انجام تست آنژیوگرافی از تکنیک ارسال امواج صوتی به ناحیۀ قفسه سینۀ بیمار استفاده می شود. جهت انجام آزمایش اکوی قلب نیاز به بستری شدن فرد نیست و احساس درد برای شخص وجود ندارد. پروسۀ اجرای اکوی قلب زمان زیادی را به خود اختصاص نمی دهد و اپراتور در مدت زمان کوتاهی بررسی های کلی را جهت ثبت نتایج آنژیوگرافی قلب انجام می دهد، تا بدین وسیله بتواند از عملکرد قلب در لحظات مختلف تصویربرداری کند.

برای اجرای هر گونه تست آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی و ... می توانید از طریق کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی انجام دهید. کلینیک دکتر ریاستی چند سال است که فعالیت خود را آغاز نموده است و با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، همواره آمادۀ خدمات رسانی به بیماران محترم می باشند.

تشخیص انواع بیماری قلبی با اجرای آنژیوگرافی

به طور کلی مطالب مذکور به این نکتۀ مهم اشاره دارد که انجام اکوی قلب در راستای تشخیص بیماری های قلبی و عروقی است و متخصص با مشاهدۀ تست های صورت گرفته، بهتر می تواند نوع اختلالات قلبی شخص را تشخیص داده و بهترین روش درمان را با حداقل هزینه پیگیری کند.

امروزه با انجام  آنژیوگرافی قلب  می توان بسیاری از بیماری قلبی همچون کاردیومیوپاتی، کریومیوپاتی انقباضی، تنگی نفس، گرفتگی دریچه های قلبی، توده های بدخیم، لختگی خون در شریان های قلب، هیپرتروفیک و ... را تشخیص دهند.

عمدتاً متخصص قلب و پزشکان هنگامی که فرد با مشکلاتی از قبیل درد در ناحیۀ قفسه سینه، احساس صدای غیر طبیعی از ناحیۀ قلب، داشتن نقص مادرزادی قلبی، سکته قلبی، تب روماتیسمی، درد ممتد در ناحیۀ چپ بدن و مواردی از این قبیل که بیشتر مرتبط با منطقۀ قفسه سینه می شود، انجام تست اکوی قلب را به فرد تجویز می کند. در نهایت بر اساس مشاهدۀ نتایج، بهترین روش درمان را آغاز می کند.

برای انجام تست آنژیوگرافی می توانید از طریق کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی نوبت رزرو نمائید و با تعرفه ای مشخص، اجرای اکوی قلب را انجام دهید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()