اتوبوس دربستی بهترین راهکار برای تهیۀ یک وسیلۀ نقلیۀ گروهی به عنوان سرویس ایاب و ذهاب به شمار می رود. از گذشته تا کنون راه اندازی مجموعه های واحد گشت با تأمین ناوگان اتوبوسرانی فعالیت خود را در زمینۀ اجاره اتوبوس دربستی آغاز می نمودند چون مجموعه های متعددی در حال فعالیت هستند که برخی از مواقع همچون تهیۀ سرویس رفت و برگشت کارمندان نیازمند به تهیۀ وسایل نقلیۀ گروهی همچون اتوبوس، مینی بوس و یا میدل باس هستند. در همین راستا مجموعه واحد گشت تهران توانسته به منظور رفاه شهروندان، امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای افراد فراهم آورد.

واحد گشت تهران با تأمین چند دستگاه اتوبوس درجه یک با برندهای ولوو، اسکانیا و ... به صورت شبانه روزی همواره آمادۀ ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی به هموطنان گرامی در منطقه می باشند. امروزه اکثر افراد جهت برگزاری مراسم خاکسپاری و تشریفات می توانند اتوبوس دربستی با ظرفیت مناسب برای ایاب و ذهاب میهمانان خود اجاره نمایند.

اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا را می توانید از طریق مراکز  شرکت واحد رزرو نمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند شرایط را برای ارائه بهترین خدمات به همشهریان هموار سازند. در نهایت شما می توانید مناسب ترین امکانات را برای تعدادی از افراد تهیه نمائید تا بدین وسیله سفری ایمن برای آنها فراهم سازند. واحد گشت تهران از زمان رفت تا موقع برگشت با در اختیار قرار دادن رانندگان حرفه ای با شما همراه است، تا بدین وسیله بتوانید از کیفیت بالای خدمات دریافتی اطمینان حاصل نمایند.

واحد گشت تهران از اتوبوس دربستی به عنوان وسائل نقلیه بین شهری لوکس و VIP با بهترین امکانات، برای ترددهای داخل شهر و برون شهر استفاده می کند. سفری لذت بخش را می توانید با رزرو اتوبوس دربستی از مجموعۀ واحد گشت تهران تجربه کنید. استفاده از رانندگان با سابقه و متعهد راز موفقیت این مجموعه به شمار می رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()