نکات متعددی در خصوص خرید صندلی گردان وجود دارد و به همین دلیل فروشگاه ته کالا به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان، این مقاله را گردآوری نموده است. صندلی گردان از پرکاربردترین صندلی های اداری محسوب می شود و مجهز به یک سری ویژگی های منحصربفرد نسبت به دیگر صندلی های رایج در بازار می باشد.

استقبال از  فروش صندلی گردان به دلیل داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع و متحرک بودن آن می باشد. بدین ترتیب تمام محیط های اداری مجهز به صندلی گردان در مدل های مختلف می باشند.  

خرید صندلی گردان با دوام

 به طور کلی فروش صندلی اپن و صندلی گردان در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد. از این سو افرادی که قصد خرید صندلی گردان دارند، باید توجه ویژه نسبت به قابلیت و نحوۀ طراحی این نوع صندلی اداری داشته باشند. داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم زاویۀ نشستن بر روی صندلی، تکیه گاه یا پشت سری صندلی، تکیه گاه قوسی کمر و داشتن چرخ از مهمترین مواردی است که هنگام خرید صندلی گردان استاندارد باید در نظر گرفته شود.

با توجه به اینکه ارتفاع میزهای اداری ممکن است متغیر باشد، به همین دلیل افزودن قابلیت تنظیم کنندگی برای صندلی گردان یک مزیت به شمار می رود. در واقع هنگامی که فرد بر روی صندلی می نشیند نه باید زیاد بلند باشد و نه زیاد کوتاه و به همین دلیل افراد به سهولت می توانند ارتفاع صندلی را نسبت به سطح میز و زمین تنظیم نمایند و هنگام نشستن بر روی صندلی گردان احساس راحتی داشته باشند. داشتن تکیه گاه سر و قوسی کمر نیز از مهمترین قابلیت های صندلی گردان است که موجب می گردد فرد برای مدت زمان طولانی که بر روی صندلی گران می نشیند احساس ناراحتی نداشته باشد چون عدم رعایت این نکات، می تواند در بلند مدت آسیب های جدی به ستون فقرات، کمر و گردن وارد کند.

جهت خرید صندلی گردان استاندارد با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی ته کالا مراجعه نمائید و به صورت غیر حضوری محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()