پالت پلاستیکی یکی از کالاهای کاربردی است که کلیۀ کارخانجات، شرکت ها، فروشگاه ها، مراکز میوه و تره بار و ... به این محصول مجهز هستند. طراحی پالت پلاستیکی به نحوی است که دارای یک سطح صاف و یک سطح پایه دار می باشد که امکان جابجایی آن با استفاده از ماشین آلات بالابر و لیفتراک مهیا می باشد. سطح صاف پالت پلاستیکی امکان چیدمان اقلام و محصولات را بر روی آن فراهم می سازد. اگر نیازمند به خرید پالت پلاستیکی مورد نیاز مجموعۀ خود در تعداد بالا و قیمت ارزان هستید، می توانید به طور مستقیم از طریق ایران پلاستیک خریداری نمائید.

تولید پالت پلاستیکی در طرح های متنوع

از ویژگی های مهم پالت پلاستیکی می توان به دوام بالا، مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید، استحکام در برابر ضربات، عایق نسبت به رطوبت و دما اشاره نمود. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند در شرایط آب و هوایی مختلف از مزایای پالت پلاستیکی جهت چیدمان و ذخیره سازی محصولات کمپانی استفاده نمایند. تولید پالت پلاستیکی با وزن سبک و رنگبندی های مختلف به کاربران انباردار اجازه حمل و نقل ایمن محصولات را همراه با پالت می دهد. علاوه بر آنکه خرید پالت پلاستیکی با رنگبندی های متفاوت، امکان طبقه بندی و انبارداری کالاها راحت تر صورت می پذیرد و سرعت انبارگردانی را تسریع می بخشد.

قیمت فروش پالت پلاستیکی دست دوم بر اساس عوامل متعددی از جمله مشخصات فنی این کالا تعیین می گردد که می توان به سایز، جنس مواد اولیۀ به کار رفته و رنگبندی آن اشاره نمود. البته مدل پالت پلاستیکی نیز بر روی قیمت آن تأثیرگذار خواهد بود. جهت تهیۀ پالت با دوام و قیمت مناسب می توانید با دفتر فروش مجموعۀ ایران پلاستیک تماس حاصل فرمائید. ایران پلاستیک از همان ابتدا که فعالیت خود را آغاز نمود، شرایط را برای تولید و فروش پالت پلاستیکی صنعتی و فروشگاهی در مدل های مختلف فراهم نموده است و به سهولت می توانید انواع پالت پلاستیکی نو و دست دوم را تهیه نمایند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()