دستکش ایمنی یکی از مهمترین وسایل ایمنی است که صنایع مختلف متناسب با نوع فعالیت و خطرات احتمالی که ممکن است آنها را روبرو سازد، موظف به تأمین تجهیزات ایمنی هستند. برای مثال افرادی که در آزمایشگاه های صنعتی و شیمیایی فعالیت دارند، جهت ایمن نگه داشتن دست ها در برابر مواد خورنده نیازمند به خرید دستکش ایمنی ضد اسید هستند. انتخاب و خرید دستکش کار مناسب می تواند شما را در برابر خطرات حین کار ایمن نگه دارد. مدیران مشاغل پر خطر موظف به تأمین تجهیزات ایمنی همچون دستکش کار، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، عینک محافظ، لباس کار و ... هستند.

برای راهنمایی و سفارش اینترنتی دستکش ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش کلیۀ تجهیزات ایمنی در برندهای معتبر فعالیت می کند.

پرفروش ترین انواع دستکش ایمنی

دستکش لاتکس، دستکش پارچه ای، دستکش برزنتی، دستکش چرمی، دستکش جوشکاری، دستکش نسوز، دستکش ضد اسید و ... از دسته بندی های رایج دستکش ایمنی به شمار می روند. متناسب با صنایع مختلف می توانید انواع دستکش کار را که مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما، سرما و انجماد، سوختگی، خورندگی اسید، عایق آب، بریدگی و غیره داشته باشند.

تکنسین های برق کار نیازمند به خرید دستکش ایمنی در نوع لاستیکی با خاصیت ضد الکتریسیته هستند که بتواند دستان آنها را در برابر برق گرفتگی ایمن سازد. در عین حال آتش نشان ها و افرادی که در حوزۀ جوشکاری و یا صنایع ریخته گری فعالیت دارند، با خرید دستکش نسوز و عایق حرارت بالا، می توانند دستان را در برابر حرارت بالا و سوختگی ایمن نگه دارند. انتخاب دستکش مناسب تا کنون توانسته جان خیلی از افراد را در برابر آسیب های فیزیکی، شیمیایی و غیره حفاظت کند و به نوعی مانع از بروز خطرات مالی نیز گردد.

برای مشاوره و خرید تجهیزات ایمنی مانند انواع دستکش ایمنی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()