نصب تابلو ها

تابلو ها باید به طور هوشمندانه نصب شوند و در مکانی قرار گیرند که مناسب نصب تابلو باشد و بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشد. تابلو ها باید مقابل دید قرار گیرند و خیلی پایین و یا بالا نصب کردن آن مناسب نخواهد بود. تابلو های بزرگ معمولا به صورت تکی و تابلو های کوچک در کنار هم نصب می گردند. تابلو ها در انواع عمودی و افقی هستند که برای ساختمان های با دیوار کوتاه از تصایر عمود و برای ساختمان های با دیوار بلند از تابلو های افقی بهره برد. از موارد مهم در نصب تابلو، نورپردازی محیط است. فروش تابلو از طریق سایت انجام می گیرد. 

بسیار مهم است که تابلو ها را در فاصله ی کم از لامپ ها قرار دهید تا جلوه ی بهتری داشته باشند. تابلو ها از شناخته شده ترین عناصر زیبایی هستند که متاسفانه برخی از افراد به آن توجهی ندارند اما با استفاده از یک یا چند تابلوی مناسب ، می توان تاثیرات قابل توجهی را در محیط گذاشت.

در انتخاب تابلو ها باید به رنگ آن توجه داشته باشید و تابلو ها را هماهنگ با رنگ بندی دکوراسیون و سایر لوازم انتخاب کنید. رنگ ها در نصب تابلو نیز تاثیر گذار هستند ، به طور مثال اگر تابلو های تیره و روشنی را دارد که می خواهید در کنار هم از آن ها استفاده کنید ، بهتر است که رنگ های تیره پایین قرار گیرند و رنگ های روشن را بالا تر نصب نمایید.

ساخت تابلو دکوراتیو

برای ساخت تابلو ها معمولا از چاپ بر روی پاچه کنواس بهره می برند. و پس از اتمام چاپ آن را بر روی قاب های چوبی نصب می کنند. تابلو بوم کنواس دارای بعد بوده و می توان از آثار هنری هنرمندان نیز به اینصورت استفاده کرد. فروشگاه دکور آفیس یکی از مراکز فروش تابلو گل و.... در تنوع بالا با قیمت ارزان می باشد.

فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()