داربست به عنوان سازۀ موقت شناخته می شود و می توان کاربرد آن را در اجرای پروژه های مختلف مشاهده نمود. اجرای داربست در راستای دسترسی به ارتفاعات بالا می باشد و از آنجایی که یک سازۀ موقت است، به راحتی قابل نصب و جداسازی می باشد. نیاز به ذکر است جهت برپایی داربست، برخلاف تصور برخی از افراد نیاز به تخصص است چون عمدتاً اجرای داربست در مکان های عمومی انجام می گیرد. از این رو کوچکترین سهل انگاری می تواند عواقب ناخوشایندی برای فرد به دنبال داشته باشد. فروش داربست از طریق سایت انجام می گیرد.

در همین راستا داربست دلتا از نیروی کار متخصص و متعهد جهت اجرا و نصب داربست استفاده می کند. جهت افزایش میزان آگاهی شما عزیزان، این مقاله را تهیه نموده تا بیشتر با نحوۀ اجرای داربست آشنا شوید.

ابزارآلات مورد نیاز جهت اجرای داربست

لوله هایی که جهت برپایی داربست مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارای ابعاد استاندارد و تعریف شده می باشند که می توان به لوله های متری با قطر 48 سانتی متر و شاخه های 6 متری اشاره نمود. معمولاً وزن این نوع لوله ها، 16 الی 17 کیلوگرم می باشد. نکتۀ مهم که در رابطه با اجرای داربست وجود دارد، استفاده از لوله های صاف، تمیز و بدون انحنا می باشد چون میزان مقاومت سازه را می کاهد.

لوله افقی، لوله زیر تختی، شمع مایل، لوله مهار، قید دیواره درگاهی، قید، لوله های عرضی، میله شکاف دار اتصال، پایه مهار، اتصالات جهت پل زیر سقف، بست پله ای داربست و صفحه پله، پل، بست راست گوشه، بست مفصلی لوله، بست گردان، بست بوشی، بست خاردار، مهار انتهایی، صفحه زیر ستون، پایه قابل تنظیم، توپ های پلاستیکی و ... از جمله تجهیزات فولادی هستند که کاربرد آن را می توان در اجرای پروژه های نصب داربست فلزی مشاهده نمود.

جهت خرید داربست در تهران و یا کرایه داربست با قیمت ارزان می توانید از تخصص و تجربیات مجموعۀ داربست دلتا استفاده نمائید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()