زغال جایگزین مناسبی برای چوب درختان است که بتوان از آن برای تهیۀ آتش در محیط شهری بدون درخت استفاده نمود. تفاوت قابل توجهی میان زغال لیمو و دیگر زغال های موجود در بازار دارد چون حاصل درختان مرکب است که توانسته اند از چوب درختان مرکب استفاده نمایند. زمان خرید زغال لیمو توجه به ویژگی های یک زغال استاندارد ضرورت دارد. به طور کلی هنگام خرید هر نوع زغال، عدم تولید دود و گاز سمی از موارد مهم و اساسی است که باید در نظر گرفته شود و نقش اساسی بر روی کاربرد آن خواهد داشت.

جهت تهیۀ انواع زغال لیموی ایرانی می توانید به سالار سوز جنوب مراجعه نمائید. این مجموعه با سرمایه گذاری مناسب توانسته اند شرایط را برای خرید زغال لیمو سکه ای، کبابی و یا جهت استعمال دخانیات استفاده نمایند.

خرید زغال لیمو به روش سنتی و کوره ای

برای خرید زغال چینی وارداتی و زغال لیمو می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. زغال لیمو با کیفیت، حرارت بالایی تولید می کند. ذغال لیمو مدت زمان بیشتری حرارت یکنواخت تولید می کند و نسبت به زغال های معمولی ماندگاری بالایی دارد. زغال لیمو به صورت کیسه ای با وزن های مختلف عرضه می شود. بدین ترتیب اگر نیازمند به خرید زغال هستید، می توانید به سهولت و با قیمت ارزان زغال لیمو سکه ای تهیه نمائید.

استفاده از تنه درختان مرکب برای تولید زغال لیمو ، موجب شده تا هنگام سوزاندن زغال، بوی خوشایند لیمو استشمام می شود. بنابراین افراد زیادی خواستار خرید ذغال لیمو جهت مصارف استعمال دخانیات هستند. زغال لیموی با کیفیت دارای مشخصه هایی همچون براق بودن است. حرارت بالا، ماندگاری بالا، تولید خاکستر اندک، زود سوختن، دیر خاموش شدن از ویژگی های بارز زغال لیمو به شمار می رود. جهت تولید زغال لیمو با کیفیت مرغوب، از مواد اولیۀ درجه یک استفاده می شود. ضمن آنکه نحوۀ تولید زغال نقش اساسی بر روی کیفیت و دوام زغال لیمو خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید و با قیمت مناسب زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()