همانطور که می دانید قلب عضو حیاتی انسان ها شناخته می شود و حفظ سلامتی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین متخصص قلب و عروق با توجه به داشتن تخصص در این حوزه، قادر به تشخیص و درمان بیماری شخص می باشد. مسائل متعددی وجود دارد که موجب اختلال در عملکرد عروق اصلی و فرعی بدن و درد در ناحیۀ قفسه سینه می شود. از این رو متخصص قلب برای بیمار، انجام یک سری آزمایشات را توصیه می کند. بدین وسیله بتواند نوع بیماری فرد را تشخیص داده و سپس بهترین روش درمانی را برای بیمار در نظر بگیرد.

دکتر محمد ریاستی یکی از بهترین متخصص قلب و عروق در تهران است که مجهز به کلیۀ امکانات پیشرفته در حوزۀ تشخیص بیماری های قلبی و عروقی می باشد. با مراجعه به کلینیک تخصصی این مجموعۀ معتبر، می توانید انجام کلیۀ آزمایشات آنژیوگرافی قلب، نوار قلب الکتروکاردیوگرام، تست ورزش و اکوکاردیوگرافی را انجام دهید.

توسط بهترین متخصص قلب و عروق می توانید تست ورزشی را انجام دهید چون این تست به متخصص قلب و عروق کمک می کند که بتواند وضعیت ریتم قلب را در حالت استراحت و یا ورزش کردن، مورد بررسی قرار دهد. سپس با این روش می تواند میزان عملکرد و موقعیت های محدودیت قلب را تشخیص دهد.

تست الکتروکاردیوگرام را می توانید توسط بهترین متخصص قلب و عروق در نارمک انجام دهید چون با استفاده از این تست، میزان قدرت الکتریکی قلب به صورت امواجی ثبت می شود و متخصص قلب راحت تر می تواند میزان اختلال در عملکرد قلب را تشخیص دهد.

انجام تست ECG نیز توسط بهترین متخصص قلب و عروق می تواند وضعیت واقعی قلب را مورد بررسی دقیق قرار دهد. در حالت کلی یک سری الکترودهایی بر روی سینه بیمار قرار می دهند و بیمار باید هولتر را در مدت زمان مشخص همراه خود داشته باشد تا وضعیت عملکرد قلب در موقعیت های مختلف بررسی شود.

جهت انجام کلیه آزمایشات کاتتریزاسیون قلب، خدمات آنژیوگرافی و ... می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید و ادامۀ درمان بیماری خود را تحت نظارت بهترین متخصص قلب و عروق پیگیری کنید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()