تابلو فنگ شویی از انواع تابلو های بسیار موثر در دکوراسیون بوده که دارای تفاوت هایی با تابلو های معمولی دارد. تابلو فنگ شویی تابلویی است که با هدف گردش انرژی و در واقع انرژی بخشیدن به افراد به تولید می رسد که شامل انواع تصاویر هدفمند با طرح هایی مانند طبیعت، حیوانات ، چهره ها و... می باشد که تمامی این تابلو ها دارای تصویر طبیعی و زنده هستند و می توانند روحیه ای آرام، قدرتمند، لطیف و در صلح را به ما القا کنند. فروش تابلو فنگ شویی از طریق سایت انجام می گیرد.

فروش اینترنتی تابلو فنگ شویی

فروش اینترنتی تابلو فنگ شویی توسط دکور آفیس انجام می گیرد و علاقه مندان به خرید تابلو فنگ شویی می توانند با مراجعه به سایت دکورآفیس ، خرید خود را انجام دهند. این مجموعه معتبر تنوع بالایی را برای تابلو فنگ شویی در نظر گرفته است تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند نوع مناسبی از تابلو ها را انتخاب کنند.

تابلو ها در دیزاین داخلی تاثیرات قابل توجهی را گذاشته و اگر از نوع مناسبی انتخاب شوند ، این تاثیرات چندبرابر خواهد بود. باید توجه کنید که در فنگ شویی که بحث جریانات انرژی است و برای ایجاد محیطی آرام به کار می رود ، اگر به فروشگاه های تابلو فنگ شویی مراجعه کرده باشید باید توجه داشته باشید انواع این تابلو ها را مشاهده می کنید که در تصاویر مختلفی هستند و در آن ها نماد موفقیت وجود دارد. هر یک از اجزا در طبیعت مفهومی را به ما می رسانند مثلا اسب سمبل پشرفت می باشد و در محیط های مختلف نیز به شکل متفاوتی معنی می شود مثلا اگر اسب در سرسبزی جنوب موجب افزایش ثروت می شود و... داشتن اطلاعات لازم قبل از خرید بسیار خوب بوده اما به طور کلی تمامی انواع تابلو فنگ شویی در جهت پیشرفت و موفقیت ساخته شده اند .

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()