کپسول آتش نشانی از مهمترین وسایل اطفاء حریق به شمار می رود و می توان با استفاده از آن، مانع از گسترش آتش سوزی های کوچک شد. فروش کپسول آتش نشانی با حجم و محتویات متفاوت صورت می گیرد. بدون شک کلیۀ ساختمان ها با هر نوع کاربری باید مجهز به کپسول آتش نشانی باشند تا بدین وسیله بتوانند در صورت بروز هر گونه آتش سوزی جزئی در ساختمان، مانع از سرایت آن به دیگر قسمت های ساختمان شوند. از طریق مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران به سهولت می توانید انواع کپسول آتش نشانی را با محتویات متفاوت و حجم مناسب تهیه نمائید. نیاز به ذکر است که انتخاب نوع کپسول آتش نشانی تأثیر مستقیم بر روی عملکرد آن خواهد داشت.

فاکتورهای مهم خرید کپسول آتش نشانی

با توجه به مطالب مذکور، در حال حاضر انواع کپسول آتش نشانی با محتویات پودر و گاز، آب و گاز، فوم، دی اکسید کربن و بیوورسال با ظرفیت های مختلف در دسترس تهیه می باشد ولی نکتۀ مهم و اساسی که اینجا مطرح می شود، کدام یک از آنها برای چه نوع مواد اشتعال زایی مناسب و کاربردی خواهد بود؟

عمدتاً از کپسول های آتش نشانی آب، کف، پودر و مواد شیمیایی خیس برای خاموش کردن آتش سوزی ناشی از چوب، کاغذ و منسوجات استفاده می شود. این در حالی است که جهت خاموش کردن آتش های ناشی از مایعات قابل اشتعال می توان از انواع کپسول آتش نشانی با محتویات فوم، پودر ABC و دی اکسید کربن استفاده نمود. در عین حال جهت مهار نمودن آتش سوزی ناشی از گازهای قابل اشتعال می توان از پودر ABC استفاده نمود. به طور کلی جهت مهار کردن احتراق مواد روغنی و چربی می توان از کپسول های آتش نشانی مواد شیمیایی خیس بهره برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و أخذ مشاوره های تخصصی در خصوص انتخاب و خرید و دریافت خدمات شارژ کپسول مناسب می توانید از خدمات ایمنی آتش گریز تهران در کوتاه مدت بهره مند گردید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()